کد خبر: ۴۶۲۴۷۶
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

درخواست استاندار گلستان از معاون اول رئیس جمهور برای قدردانی از مدیرعامل بانک کشاورزی

آفتاب‌‌نیوز : حسن صادق لو  استاندار گلستان با ارسال نامه ای به دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ، خواستار قدردانی از دکتر مرتضی شهیدزاده مدیرعامل بانک کشاورزی به دلیل پرداخت تسهیلات به بنگاه ­های کوچک و متوسط و تأمین اعتبار طرح­ها و پروژه ­های نیمه تمام حوزه ­های تخصصی در این استان شد.

 متن این نامه را در پی مشاهده می فرمایید:

 

جناب آقای دکتر جهانگیری

معاون اول محترم رئیس جمهور

با اهداء سلام و احترام؛

به استحضار می ­رساند؛ در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری درخصوص اجرای سیاست­های اقتصاد مقاومتی و برنامه ­های دولت تدبیر و امید، بانک کشاورزی با پرداخت تسهیلات به بنگاه­های کوچک و متوسط و تأمین اعتبار طرح­ها و پروژه ­های نیمه تمام حوزه­های تخصصی در استان همچون: کارخانه تولید ویتامین E، افزایش سهم مکانیزاسیون در سال 1395، پروژه تولید بذر هیبریدی با اعتبار 300 میلیارد ریال و فاز اول هتل پارتیا و ... همراهی لازم با سیاست­های دولت داشته­ اند.

 بدینوسیله از زحمات جناب آقای شهیدزاده مدیرعامل و رئیس محترم هیأت مدیره بانک کشاورزی و همکاران محترمشان و جناب آقای محمدی مدیریت محترم امور شعب استان گلستان تقدیر و تشکر می گردد.

لذا از جناب عالی به عنوان فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی کشور استدعا دارم از زحمات و خدمات ارزنده نامبردگان تقدیر و تشکر به عمل آید.

قبلاً از مراحم کمال تشکر را داریم.

 

حسن صادقلو

استاندار

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین