کد خبر: ۴۶۲۵۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵

وکیل خانواده آتنا:از تتلو شکایت کردیم چون آتنا و مادرش را بی عفت خوانده است

وکیل خانواده آتنا اصلانی به تشریح موضوع و علت شکایت از تتلو پرداخت و از تقدیم بیانیه ای دراین خصوص به دادستان تهران خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

وکیل خانواده آتنا اصلانی به تشریح موضوع و علت شکایت از تتلو پرداخت و از تقدیم بیانیه ای دراین خصوص به دادستان تهران خبر داد.

امین جباری، وکیل خانواده آتنا اصلانی ضمن تایید موضوع شکایت قضائی از امیرحسین مقصودلو(تتلو) در خصوص علت این شکایت بیان کرد: این شکایت بخاطر توهین های ناروای وی به خانواده آتنا اصلانی و تشویش اذهان عمومی مردم منطقه با انتشار مطالبی نامربوط و توهین آمیز بوده است.

وکیل خانواده آتنا اصلانی در ادامه افزود: تتلو علت اصلی قتل  و تجاوز را بی حجابی و بی عفتی آتنا و مادرش دانسته است و این گونه سبب هتک حیثیت خانواده آتنا و زیر سئوال بردن فرهنگ منطقه شده است.

وی خاطرنشان کرد: این شکایت علاوه بر بعد خصوصی که دارد، بعد ملی نیز دارد، زیرا این توهین فقط شامل خانواده آتنا نشده و تمام کشور از این توهین ناروا متاثر شده است.

جباری اذعان کرد: در این خصوص بیانیه ای تدوین شده که تاکنون توسط ۶۰ نفر امضا شده است، این بیانیه در روزهای آتی تقدیم دادستان محترم تهران خواهد شد تا به اتهام وی رسیدگی شود.


منبع: رکنا


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
0
3
این تتلو بی هویت خیلی پر رو شده. یکی نیست اینو سرجاش بزاره. بگو آخه تو چکاره هستی در مورد همه چی اظهارنظر میکنی
حال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
0
0
نقد مساله ودلیل آتنا اگر به این موضوع ربط پیدا کند ، بجاست
خارج از مسائل سیاسی و فرار از حقایق اچتمایی ، معمولا شیطان صفتان عملکرد زشتی ازخود خارج از هر محدودیتی بجا میگذارند! ولی وضعیت ظاهری افراد در این گونه اتفاقات اثرش بیشتر است!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین