کد خبر: ۴۶۲۶۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

واعظی: نگفتم نظر رییس‌جمهور به اصولگرایان نزدیک‌تر است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: آقای روحانی در انتخاب‌هایشان، گرایش‌های سیاسی افراد را دنبال نمی‌کند و هرکسی که شایسته‌تر از دیگران است را انتخاب می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز : سیدمحمود واعظی در پاسخ به این سوال که با توجه به تشکیل کارگروهی زیر نظر شما برای پیشنهاد افرادی برای تصدی وزارتخانه‌ها، وضعیت این کارگروه به کجا رسیده است؟، اظهار داشت: طرح این مسائل گمانه‌زنی است و چنین چیزی صحت ندارد.

به گزارش ایلنا ، واعظی در پاسخ به این سوال که چرا شما در دیدار با اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی گفته‌اید که نظر رئیس‌جمهور به اصولگرایان نزدیک‌تر است؟، تصریح کرد: من نگفتم که نظر آقای رئیس‌جمهور به اصولگرایان نزدیک‌تر است. من گفتم آقای رئیس‌جمهور بنایشان بر این است که با هر سه فراکسیون کنونی مجلس شورای اسلامی همکاری داشته باشند.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به حمایت اصلاح‌طلبان از آقای روحانی در طول چهار سال گذشته و به ویژه انتخابات ریاست جمهوری، این انتظار وجود دارد که دولت دوازدهم اصلاح‌طلب‌تر از دولت یازدهم باشد. چقدر آقای رئیس‌جمهور به این مطالبه پاسخ خواهند داد؟، خاطرنشان کرد: آقای رئیس‌جمهور چه در ایام انتخابات ریاست جمهوری و چه پس از آن، اعلام کردند دولت من، دولت فراجناحی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: ایشان گفتند دولت من، از همه نیروهای شایسته و معتدل استفاده می‌کند، بنابراین آقای رئیس‌جمهور همان رویه‌ای را که برای دولت یازدهم در پیش گرفتند، برای دولت دوازدهم نیز در پیش می‌گیرند و به دنبال تشکیل دولتی قوی‌تر، منسجم‌تر و با کارایی بیشتر هستند.

واعظی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید عدم حضور نیروهای همسو با رییس‌جمهور و تداوم حضور مدیران غیر همراه با وی می‌تواند پشتوانه روحانی تضعیف کند؟، ابراز داشت: آقای روحانی در انتخاب‌هایشان به گرایش‌های سیاسی افراد توجه نمی‌کند و هر کسی که شایسته‌تر از دیگران باشد را انتخاب می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
0
1
دیگه پشتوانه نمی خواد که کارازکارگذشته دیگرانتخاباتی درراه نیست وروحانی نیازی به مردم هم نداردیواش یواش مردم متوجه میشند که چقدر سرکاربودند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
0
1
باباجان الان همه دنبال سهم خواهی از رئیس جمهور هستند این در همه دوران بوده الان هم هست فقط علنی شده هرگروهی بیشتر نفوذ واستقبال مردمی داشت پس اون گروه حرف تمام کننده را می زند والان دوره اصلاح طلبان هست پس اطلاح طلبان نفوذ بیشتری دارند دیگه فراجناحی چه صیغه ایه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین