کد خبر: ۴۶۳۳۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
معاون امور هلدینگ های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) به صدای ایران گفت:

مهرعلیزاده می توان نقطه تعامل حاکمیت و اصلاح طلبان برای سمت شهرداری تهران باشد.

سعید فائقی در گفت و گو با خبرنگار صدای ایران افزود: کسی که سمت شهرداری تهران را به دست می گیرد باید فردی پاکدست و برخودار از تجربه بالا در زمینه فعالیت های عمرانی باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
وی افزود: توانمندی شهردار آینده تهران برای فراهم کردن شرایط سرمایه گذاری داخلی و به خصوص خارجی امر مهم دیگری درباره شاخص های شهردار ایده آل است. 

معاون امور هلدینگ های شستا ادامه داد: از میان گزینه های موجود مهرعلیزاده به دلیل پاکدستی و توانمندی برای جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی از مزیت بالایی برخوردار است. 

فائقی افزود: مهرعلیزاده اقدامات عمرانی زیادی در حوزه ها و مناطق مختلف از جمله برق رسانی و ایجاد آب شیرین کن برای کیش را انجام داده است. 

این معاون شستا تصریح کرد: با توجه به تجربیات ورزشی وی و داشتن سابقه معاونت تربیت بدنی او می تواند در زمینه سلامت شهروندان نیز تاثیرات مثبتی ایجاد کند. 

فائقی گفت: مهرعلیزاده می توان نقطه تعامل حاکمیت و اصلاح طلبان برای قرار گرفتن در سمت شهرداری تهران باشد. 

وی افزود: بنده و مهرعلیزاده هر دو در جزو نیروها و مدیران بهزاد نبوی بودیم و از تجارب وی هنگامی که در وزارت صنایع سنگین بودیم، بهره مند شدیم. 

این معاون شستا افزود: در حال حاضر قرارگاه خاتم میلیاردها تومان قرارداد همکاری با شهرداری تهران دارد که بسیاری از آنها نیمه تمام است و در شرایط فعلی همکاری میان شهرداری و این قرارگاه برای به پایان رساندن این پروژه ها ضروری است و با توجه به قدرت تعامل مهرعلیزاده با حاکمیت، چنانچه فرد دیگری در این سمت قرار گیرد بیش از هر کس دیگری مردم تهران آسیب می بینند. 

وی همچنین افزود: با توجه به سابقه ای که مهرعلیزاده در صنعت خودرو دارد می تواند به منظور رفع مشکلات تهران در زمینه مسائل ترافیک و آلودگی هوا نیز چاره اندیشی مناسب کند. 

فائقی در پایان خاطر نشان کرد: طبق شنیده ها ایشان برنامه جامعی مشتمل بر 700 صفحه برای شهرداری تهران آماده کرد و از سال 92 در این زمینه برنامه ریزی انجام داده است و از این رو وی آمادگی لازم برای انجام اصلاحات مورد نظر شهروندان در شهرداری تهران را داراست
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
0
مردم به اصلاح طلبان رای ندادند تا یک دوگانه سوز شهردار بشه. تحت هیچ عنوانی نباید به رای و نظر مردم پشت کرد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین