کد خبر: ۴۶۳۷۱۸
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰

پلمب کارخانه تولید خوراک آبزیان سرپل ذهاب

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب از پلمب کارخانه تولید خوراک آبزیان این شهرستان به دلیل تخلفات متعدد بهداشتی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 مالک عظیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: کارخانه تولید خوراک آبزیان شهرستان سرپل ذهاب به دلیل داشتن چندین مورد تخلف بهداشتی و عدم توجه به رفع نواقص بهداشتی پلمب شد.

وی، حضور نداشتن مسئول فنی بهداشتی در کارخانه را یکی از تخلفات عنوان کرد و افزود: درج نشدن تاریخ تولید وانقضاء بر روی کیسه های محصولات تولیدی و نیز منقضی شدن پروانه بهداشتی کارخانه از دیگر موارد تخلف این کارخانه است.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب افزود: به دلیل این تخلفات با اخذ حکم قضایی از دادستانی، این کارخانه پلمب شد و تا زمانی که نقایص ذکر شده رفع نشود، فک پلمب انجام نمی‌شود.

این مقام مسئول همچنین به پرورش دهندگان آبزیان و افرادی که قصد تهیه خوراک آبزیان دارند توصیه کرد، حتما به درج تاریخ تولید و انقضاء بر روی کیسه ها توجه داشته باشند.

به گزارش ایسنا،عظیمی تاکید کرد: آبزی پروران خوراک مورد نیاز خود را حتما از مراکز معتبر و مجاز تهیه کرده و توجه کنند که برخی مراکز که فاقد مجوز باشند در ساعات غیراداری اقدام به ثبت سفارش می کنند، لذا با حساسیت بیشتری اقدام به خرید کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین