کد خبر: ۴۶۶۲۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹

رونمایی از خودروی لاکچری مرسدس+تصاویر

این خودرو مفهومی‌ و انتزاعی‌تین طراحی مرسدس بنز است. پیشوند اف در آلمانی نشان‌دهنده وضعیت پژوهشی و تحقیقی بودن است و به همین خاطر است که مرسدس بنز برای این مدل خود که کار تحقیقاتی سنگینی را برای آن انجام داده، پیشوند اف را انتخاب کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس علم و فناوری- خوردویی انتزاعی با طراحی آینده‌گرایانه. شاید این بهترین توصیف برای خودروی مدل اف ۰۱۵ لوکس مرسدس بنز باشد که تازگی رونمایی و ازمایش شده است. 

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ این خودرو مفهومی‌ و انتزاعی‌تین طراحی مرسدس بنز است. پیشوند اف در آلمانی نشان‌دهنده وضعیت پژوهشی و تحقیقی بودن است و به همین خاطر است که مرسدس بنز برای این مدل خود که کار تحقیقاتی سنگینی را برای آن انجام داده، پیشوند اف را انتخاب کرده است. 

این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه الکترونیک در لاس وگاس رونمایی شده است. این خودرو قادر به طی کردن ۹۰۰ کیلومتر مسیر با ترکیبی از سوخت الکتریکی خالص و یک سلول سوختی هیدروژنی است.

فضای داخلی خودرو متفاوت از سایر خودروها و متشکل از چهار صندلی است که به افراد اجازه می‌دهد با یکدیگر صحبت کنند و ارتباط چهره به چهره داشته باشند. صفحه نمایش در خودرو فرصت زیادی را برای ارتباط با رسانه‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی فراهم می‌کند. ویژگی بارز این خودرو، محیط دلپذیر و لاکچری آن برای سرنشینان است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
4
اونا کجایند وما کجا؟؟
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
2
سلام ما همچنان پراید و پِژو تولید میکنیم!!!!!!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین