کد خبر: ۴۶۶۲۹۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰

چند % کاربران تلگرام در ایران زندگی می کنند؟

کارشناس و تحلیلگر شبکه های اجتماعی با تاکید بر اینکه باید تعریف درستی از این شبکه ها داشته باشیم، گفت: در زمان حاضر 82.6 درصد از کاربران تلگرام در ایران زندگی می کنند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، روح الله مومن نسب شامگاه روز یکشنبه در نشست تخصصی رسانه در تراز انقلاب اسلامی در سالن تئاتر شهر فرهنگسرای کومش سمنان، افزود: امروز هویت فرهنگی افراد عوض شده و هویت مجازی با هویت حقیقی هرکسی تفاوت پیدا کرده است.

وی پیگیری آموزش سواد شبکه های اجتماعی را در 2 بخش دانشگاهی و عمومی ضروری خواند و گفت : باید در بخش تکنولوژی علوم مختلف پیشرفت کنیم و به جایگاهی برسیم که از تکنولوژی محصول مناسب با نیازمان تولید کنیم.

وی با بیان این که علم و تکنولوژی خوب است اما محصول آن مهم است، گفت: فناوری هسته ای که همه می گویند خوب است اما با همین فناوری هم می توانیم بمب هسته ای تولید کنیم و هم رادیو دارو که برای زنده ماندن بشر بکار می رود.

وی به 2 ویژگی مهم اینترنت اشاره و اضافه کرد : ویژگی اول اینترنت این است که هر چند وقت یکبار متحول می شود و اگر همزمان با این تکنولوژی تغییر نکنیم عقب افتاده هستیم.

این تحلیلگر شبکه های اجتماعی، افزایش تنوع شاخه های شبکه های اجتماعی را دومین ویژگی اینترنت برشمرد و گفت: بر اساس مطالعات انجام شده در سال 94، 2 هزار و 800 نوع مسئله در این شبکه ها شناسایی شده که هنوز به آن پرداخته نشده است.

وی یادآور شد : آموزش سواد شبکه های اجتماعی یعنی مردم بتوانند تشخیص دهند که چه محصولی خوب است و ‌چه محصولی بد و از محصول بد استفاده نکنند و از محصول خوب هم خوب و به اندازه استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، نشست تخصصی رسانه در تراز انقلاب اسلامی برای نخستین بار در استان ویژه اصحاب رسانه و مطبوعات استان سمنان برگزار شد.

معرفی شهدای شاخص در اصحاب رسانه استان، تجلیل از خانواده شهدای رسانه و پیشکسوتان رسانه استان سمنان در دفاع مقدس از برنامه‌های فرهنگی این نشست تخصصی بود.

سازمان بسیج رسانه در استان سمنان از سال 93 افتتاح‌ و فعالیت‌های فرهنگی این مجموعه از سال 96 باقوت بیشتری آغاز شده و طرح‌های مهم آموزشی و فرهنگی در این استان برنامه‌ریزی‌ شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین