کد خبر: ۴۶۶۹۳۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

ماراتن بررسی مردان کابینه دوازدهم در مجلس

ماراتن بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت در مجلس در حالی از روز گذشته آغاز شد که قرار است نمایندگان در فرصت یک هفته‌ای درباره مردان کابینه دوازدهم به جمع بندی برسند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، حسن روحانی روز گذشته لیست وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم را برای اخذ رای اعتماد به مجلس داد.

با مشخص شدن لیست مردان دولت روحانی، مجلس در همان ساعت اولیه با تشکیل جلساتی وارد بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی شد.

ظریف، ربیعی، آذری جهرمی، حاتمی، زنگنه، علوی، رحمانی فضلی، شریعتمداری، آخوندی، آوایی و بی طرف از جمله وزرای پیشنهادی هستند که روز گذشته در کمیسیون‌ها و فراکسیون های مختلف مجلس حاضر شدند و برنامه هایشان را توضیح دادند.

امروز صبح نیز قاضی‌زاده هاشمی به فراکسیون نمایندگان ولایی، ظریف و علوی به فراکسیون مستقلین ولایی، حاتمی به مجمع نمایندگان اصفهان و آخوندی به فراکسیون زنان رفتند تا از برنامه‌های خود در چهار سال آینده دفاع کنند.

رفت و آمد وزرا به مجلس از روز شنبه شدت می‌گیرد. قرار است کمیسیون های تخصصی مجلس در وهله اول میزبان وزرای مربوط به حوزه کاری خود و بعد میزبان سایر وزرا باشند.

مردان پیشنهادی دولت روحانی به فراکسیون های سیاسی و غیر سیاسی مجلس نیز می روند تا نمایندگان از هر طیف و گرایش سیاسی و تخصص های مختلف را برای رای دادن به خود مجاب کنند.

با وجودی که هنوز به صورت رسمی برنامه سایر کمیسیون ها و فراکسیون های مجلس در هفته آینده مشخص نشده است ولی قطعا مجلس در روزهای آینده و قبل از شروع بررسی صلاحیت ها در صحن علنی، روزهای شلوغی پیش رو خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین