کد خبر: ۴۶۷۲۱۸
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۶

اولین داربی فوتسال قم در تاریخ لیگ برتر

لیگ برتر فوتسال به ایستگاه هفتم خود رسیده و این در حالی است که اولین داربی قم تاریخ لیگ باید در این هفته برگزار شود.
آفتاب‌‌نیوز :
لیگ برتر فوتسال فردا(جمعه) وارد هفته هفتم می‌شود و بعد از برگزاری 18 دوره از این مسابقات، اولین دربی قم در تاریخ لیگ قرار است در این هفته از فصل نوزدهم بین تیم‌های هیات فوتبال قم و آتلیه طهران قم انجام شود. قم با وجود داشتن پتانسیل برخورداری از چند تیم در لیگ برتر، هیچ‌گاه بیش از یک تیم در مسابقات نداشته و به این ترتیب قمی‌ها نیز هیچ‌گاه طعم داربی فوتسال را در این شهر نچشیده‌اند. اما بعد از 19 سال این طلسم در هفته هفتم لیگ می‌شکند و دو تیم آتلیه و هیات فوتبال در داربی شهر قم از ساعت 18 جمعه به مصاف هم خواهند رفت.

یکی دیگر از حساس‌ترین بازی‌های هفته در شیراز بین دو تیم ارژن و تاسیسات دریایی تهران برگزار می‌شود. مصافی که برای وحید شمسایی یادآور خاطره تلخ فصل گذشته است چراکه او بعد از شکست در اولین بازی فصل مقابل ارژن در شیراز، دچار ناراحتی قلبی شد و کارش به بیمارستان کشید. سرمربی تاسیسات دریایی نیز در واکنش به نتایج ضعیف ارژن نسبت به فصل پیش و احتمال پیروزی مقابل این تیم، گفته هیچ‌گاه حریف را دست‌کم نخواهد گرفت چون نمی‌خواهد خاطره تلخ بیماری‌اش تکرار شود.

به گزارش ایسنا، در تبریز هم مس سونگون برای تداوم بخشیدن به صدرنشینی خود باید از سد فرش آرای رده دومی بگذرد. تیم‌های مس سونگون، فرش آرای مشهد، گیتی‌پسند اصفهان، تاسیسات دریایی تهران و حفاری اهواز به ترتیب در رده‌های اول تا پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

برنامه هفته هفتم لیگ برتر فوتسال:

جمعه 20 مرداد - ساعت ۱۸

لبنیات ارژن شیراز - تأسیسات دریایی

مس سونگون - فرش آرا مشهد

هیات فوتبال قم - آتلیه طهران قم

شرکت ملی حفاری ایران - پارسیان شهر قدس

مقاومت البرز - مقاومت قرچک

گیتی پسند اصفهان - شهرداری ساوه

شنبه 21 مرداد- ساعت 18

شهروند ساری - آذرخش بندرعباس.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین