کد خبر: ۴۶۸۴۰۲
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

سفارش آنلاین گل در فروشگاه بلومن

یکی از مسائلی که امروزه برخی افراد را از خرید گل منصرف کرده است قیمت بالای آن بوده است. یکی از اهداف بلومن این بوده که خرید گل را برای تمام اقشار جامعه امکان پذیر کند و همه بتوانند بر حسب نیاز اشان گل تهیه کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
چه می‌شد اگر گل‌ها را آنلاین سفارش میدادیم؟سفارش آنلاین گل در فروشگاه بلومن

سفارش آنلاین گل از جمله مسایلی است که هر روزه فراگیرتر می‌شود. با افزایش روز افزون استفاده از موبایل و اینترنت و گرایش هرچه بیشتر به اپلیکیشن ها فروشگاه انلاین گل بلومن اقدام به ارائه خدمات از طریق وبسایت و اپلیکیشن خود کرده که با نام فارسی بلومن در کافه بازار و گوگل پلی قابل دانلود است. اما مزایای سفارش گل از طریق یک وبسایت و یا اپلیکیشن چیست؟

تمام نکاتی که در یک خرید آنلاین می‌توان یافت به چند نکته زیر خلاصه می‌شود

1. کیفیت محصولات و مطابقت با عکس آن در وبسایت و یا اپلیکیشن
2. نحوه بسته بندی و ارسال
3. تنوع محصولات
4. قیمت محصولات

1. کیفیت محصولات و مطاقبت با عکس آن در وبسایت و یا اپلیکیشن

این مهمترین نکته در خرید انلاین گل است چرا که گل کالایی بسیار حساس و لوکس است و معمولا در مناسب های خاص و برای افرادی که برای شما بسیار ارزشمند هستند ارسال میشود در این صورت شما باید قبل از سفارش از 3 موضوع اطلاع حاصل کنید. اولین آن تازه بودن گل است. بیشتر گلفروشی ها متاسفانه گل های بی کیفیت ارائه میکنند چرا که ناچار به نمایش گل ها در فضای باز هستند و امکان خرید گل برای هر روز را ندارند اما با خرید از بلومن میتوانید اطمینان حاصل کنید که گل ها از کیفیت لازم برخوردار هستند چرا که فروشگاه های اینترنتی نیازی به قرار دادن گل ها در فضای آزاد برای نمایش به مشتری ها را ندارد و گل ها را هر روز به اندازه ی نیاز همان رو تامین میکند. دومین نکته اطمینان از مطابقت محصولی که سفارش میدهید با انچه که در عکس وبسایت و یا اینترنت دیده اید است. این مساله به خصوص در خرید گل اهمیت بیشتری پیدا میکند. چرا که در اغلب اوقات فرستنده و گیرنده گل یکسان نیستند و گیرنده گل فرد با ارزشی برای شما است. در همین راستا فروشگاه بلومن ضمانت میکند که در صورت عدم تطابق محصول ارسال شده با عکس ان در وبسایت ، مبلغ پرداختی را به طور کامل به شما بازگرداند.

2. بسته بندی و ارسال

ارسال گل با ارسال تمام دیگر کالا ها بسیار فرق دارد چرا که گل کالایی بسیار حساس، لوکس و همیشه برای فردی است که برای شما بسیار خاص است. فرض کنید شما محصولی بسیار گران قیمت سفارش میدهید اما رفتار ناشایست پیک باعث از بین رفتن اثر هدیه شما شود؛ این یعنی فاجعه! یکی از مشکلاتی که عموما در سفارش تلفنی گل از گلفروشی ها به وجود می اید همین موضوع است چرا که کار اصلی این افراد ارسال گل نبوده و در این زمینه از تجربه کافی برخوردار نیستند. بدین جهت ارسال گل شما را باید افرادی به عهده بگیرند که در این زمینه تجربه خاصی دارند. تیم بلومن با تجربه فراوان در زمینه ارسال انواع دسته گل، جعبه گل و ... این اطمینان را به شما میدهد که گل شما به همان صورتی که شایسته است به صورت کاملا رایگان در محل مورد نظر شما تحویل خواهد داد.

سفارش آنلاین گل در فروشگاه بلومن

3. تنوع محصولات

گل نیز مانند لباس و عطر ازه از مد و ترند های به روز دنیا تبعیت میکند و هر روز محصول جدیدی مورد پسند قرار میگیرد.  تنوع محصولات در اغلب گلفروشی ها بسیار پایین است چرا که گل دوام کمی دارد و گلفروش ناچار میتواند فقط چند نمونه گل درست کند و در معرض نمایش قرار دهد و به همین جهت بسیار بعید است که گل فروشی ها بتوانند همیشه به روز باشند. در صورتی که در بلومن شما میتوانید از بین بیش از 200 عنوان محصول برای انواع مناسبت ها و سلیقه ها دست به انتخاب بزنید. بلومن همواره به دنبال جدید ترین و به روز ترین محصولات در بازار گل است و این اطمینان را به شما میدهد که محصولات از برترین مد های روز انتخاب شده اند.

4. قیمت محصولات

یکی از مسائلی که امروزه برخی افراد را از خرید گل منصرف کرده است قیمت بالای آن بوده است. یکی از اهداف بلومن این بوده که خرید گل را برای تمام اقشار جامعه امکان پذیر کند و همه بتوانند بر حسب نیاز اشان گل تهیه کنند.

منبع: ویرلن
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین