کد خبر: ۴۶۸۴۶۰
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵

همدان معتاد متجاهر ندارد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان همدان تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به اقدامات انجام شده در زمینه امر مبارزه با موادمخدر، معتاد متجاهر در سطح استان همدان وجود ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، سیدرسول حسینی سه‌شنبه 24 مرداد در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان همدان، با بیان اینکه طرح کرامت به منظور مبارزه با موادمخدر به صورت پایلوت در شهرستان ملایر در حال اجراست، افزود: امیدواریم دستگاه‌های اجرایی ذیربط همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: انتظارات از دستگاه‌های اجرایی مختلف در زمینه مبارزه با موادمخدر تعریف شده و نقش هر دستگاه در این زمینه مشخص است.

حسینی در ادامه با بیان اینکه متأسفانه برخی دستگاه‌های وظیفه‌مند در راستای مبارزه با موادمخدر حتی در جلسات شورا شرکت نمی‌کنند، عنوان کرد: برخی دستگاه‌ها اعتبارات خود در زمینه مبارزه با موادمخدر را جذب نکرده‌اند که در جلسات آینده باید توضیحات خود را در این زمینه ارائه کنند.

وی از اجتماعی شدن امر مبارزه با موادمخدر خبر داد و گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی در زمینه مشارکت سمن‌ها در این زمینه شاهد هستیم که باید تقویت شوند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان همدان خاطرنشان کرد: انتظار داریم همچون گذشته دانشگاه علوم پزشکی همدان داروهایی که برای افراد نگهداری شده در مرکز ماده 16 مورد نیاز است، تأمین کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین