کد خبر: ۴۶۹۲۳۴
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۹

حمایت از توسعه حمل و نقل ریلی در صدر برنامه‌های بانک شهر

مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اهمیت ناوگان حمل نقل عمومی،حمایت از توسعه حمل و نقل ریلی را در صدربرنامه‌های بانک شهر دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
مدیرعامل بانک با تاکید بر اینکه توسعه حمل و نقل ریلی کلان شهرها برگ زرینی در افتخارات بانک شهر است،گفت: با حمایت های بانک شهر در حوزه حمل و نقل ریلی خط 7 متروی تهران عملیاتی شده است. 

دکتر حسین محمد پورزرندی با اشاره به این‌که در چند سال گذشته حمایت از توسعه مترو در صدر برنامه های این بانک قرار داشته است، گفت: خوشبختانه در 3 ماهه ابتدایی سال جاری، بخشی از خط 7 مترو تهران افتتاح شد.

 وی با اشاره به این‌که توسعه خطوط ریلی نقش مهمی در کاهش ترافیک و آلودگی هوای تهران دارد، گفت: بانک شهر، سرمایه شهروندان تهرانی را در مسیر توسعه و پیشرفت شهر استفاده می‌کند و آسایش و رفاه مردم تهران را مسئولیت خطیر اجتماعی خود می‌داند. 

 به گزارش مركز ارتباطات و روابط عمومي بانك شهر، پورزرندی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بهر برداری کامل از خطوط ۶ و ۷ مترو اولويت اصلي توسعه حمل و نقل عمومي در تهران است که درصورت بهره برداری این خطوط ، روزانه در حدود ۲ ميليون نفر به جا به ‌جايي ‌مسافران مترو افزوده می‌شود. وی با تاکید براین‌که بانک شهر نگاه ویژه ای به توسعه شهرها دارد، افزود: خوشبختانه حمایت های این بانک از مدیریت شهری رضایتمندی شهروندان را درپی داشته است


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین