کد خبر: ۴۶۹۲۳۵
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۲

حمایت بانک صادرات ایران از جشن بزرگ حافظ

​هفدهمین جشن حافظ در تجلیل از برگزیدگان سینما و تلویزیون با حمایت بانک صادرات ایران همراه شد.
آفتاب‌‌نیوز :
حمایت مالی این بانک از بزرگترین جشن سینما گران و هنرمندان تلویزیونی که به همت مرحوم علی معلم طی سالهای گذشته تحت عنوان جشن حافظ برگزار شده، ٢١ مرداد ماه امسال نیز در تالار برزگ وزارت کشور تکرار شد تا به زعم هنرمندان سینمایی کشور، تنها بانکی باشد که به طور جدی از جامعه سینمایی و تلویزیونی کشور پشتیبانی کرده است.

بنابراین گزارش مشارکت بانک صادرات ایران در این جشن از منظر هنرمندان با تعابیر مختلف مورد تقدیر قرار گرفته است. این اقدام برگزیده از منظر برخی از آنان نشان از آگاهی جامعه دارد از نگاه عده ای باید به این بانک احسنت گفت و از دید هنرمند دیگری نیاز به تداوم دارد. برخی هنرمندان از این اقدام بانک صادرات ایران انتظار قطعی برای یک دستاورد مثبت دارند. عده ای با صراحت معتقدند که بانک صادرات در این حوزه باید الگوی دیگر موسسات مالی باشد و در نهایت برخی دیگر این گونه حمایت ها را امری بدیهی در جهان متمدن می دانند که باید هنر مورد حمایت همیشگی قرار گیرد.
مثل همه دنیا کمک کنند.

داریوش ارجمند بازیگر و هنرمند پیشکسوت  سینمای ایران با تایید اقدام بانک صادرات در حمایت مالی از جشن بزرگ حافظ، گفت: انتظار از موسسات مالی  این است که در عرصه هنر مانند همه دنیا، به مقوله هنر کمک کنند. 

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، مریم کاویانی، بازیگر سینما و تلویزیون و از هنرمندان حاضر در جشن حافظ، حمایت بانک صادرات ایران از جشن هنرمندان را نشانه آگاهی دانست و گفت: این اتفاق خود به نوعی نشان از آگاهی جامعه دارد. این عمل اقدام برگزیده‌ای است و فکر می کنم باید این مساله در جامعه ما جا بیفتد که احترام به هنر مملکت، خود موجب بالا رفتن سطح فرهنگ عمومی خواهد شد.

مهران غفوریان بازیگر سینما تلویزیون نیز با بیان خاص خود از این اقدام بانک صادرات قدردانی کرد و گفت: همین که یک بانک معتبر و قدیمی می آید و اسپانسر یک جشن هنری می شود باید به این بانک احسنت و بارک الله گفت. خیلی از بانک ها هستند که به روی خودشان نمی‌آورند. وی تصریح کرد: در کل این اقدام بانک صادرات را اقدامی مثبت ارزیابی می کنم و از دیدن بیلبورد بانک صادرات در این جشن خیلی خوشحال شدم.

در جشن بزرگ حافظ امسال هنرمندان مختلفی از عرصه سینما، تلویزیون و موسیقی شرکت داشتند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین