کد خبر: ۴۶۹۴۳۶
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳

رحمانی فضلی در صحن علنی: سیاست وزارت کشور عزل و نصب بر اساس گرایش سیاسی و انتخاباتی نیست

وزیر پیشنهادی کشور گفت: وزارت کشور می‌تواند در ایجاد امنیت و آرامش مردم نقش بزرگی داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
 عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر پیشنهادی کشور دولت دوازدهم با حضور در صحن علنی مجلس در دفاع از برنامه‌های خویش اظهار داشت: توفیق شد این چند روز به صورت فشرده در مجلس، کمیسیون ها در محضر نماینده ها باشم. تمام موضوعات مشفقانه مطرح شد و برای اجرای حق مردم و اجرای قانون بود. 

وی افزود: بنده بر اساس تجربه نمایندگی، معاونت صداو سیما و شورای عالی امینت ملی، دیوان محاسبات و سال های اخیر، کاملا فضای مجلس را می شناسم و حق میدهم مسئل منطقه ای، ناحیه‌ای و مسائل مردم را پیگیر باشید. تماما زیبایی بود؛ در این چند روز، هرچه دیده ام.

وزیر پیشنهادی کشور ادامه داد: گله شده که آثار انتخابات در عزل و نصب جاری بوده است. سیاست وزارت کشور عزل و نصب براساس گرایش سیاسی و انتخاباتی نیست .ما امین مردم و مجلس هستیم و محور فعایت ما باید قانون باشد. اگر در مواردی چنین اتفاقی واقع شود؛ یقینا با آن برخورد می‌کنیم. 

رحمانی فضلی گفت: چهار جلسه برای مقابله با آسیب های اجتماعی در حضور رهبر انقلاب تشکیل شد که مقام معظم رهبری گفتند از روند جلسات آسیب های اجتماعی خرسندم. کاهش نرخ آسیب ها ی اجتماعی از دستاوردهای وزارت کشور در حوزه اجتماعی بوده است.
باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین