کد خبر: ۴۷۰۲۲۵
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

بانک شهر؛ همراه و همگام در انجام پروژه‌های دانش بنیان

معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و لزوم توجه به اقتصاد دانش بنیان گفت: بانک شهر همواره همراه و همگام در انجام پروژه‌های دانش بنیان بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمودشیخ زین الدین با بیان این مطلب تصریح کرد: در این زمینه با بانک‌ها توافق نامه ای امضا شده و با حل مشکل صندوق‌های جسورانه و راه اندازی آنها دربانک های دولتی و خصوصی کمک زیادی به این شرکت‌ها شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 17 مجموعه در بورس در حال ثبت است و بیشتر بانک‌ها پیگیر این موضوع هستند که صندوق‌های جسورانه راه اندازی کنند و این موضوع تازه در اقتصاد کشور در حال رخ دادن است و با رشدی که برخی از شرکت های نوآور داشتند، می توان به آینده این امر بسیار امیدوار بود ؛ کما اینکه موفقیت در این راه نیازمند همکاری همه دستگاه ها به ویژه بانک‌هاست.

معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری تصریح کرد: بانک شهر از جمله بانک‌های فعال در این خصوص است و در این حوزه تاکنون بسیار موفق عمل کرده و امیدواریم در آینده هم بنا به توان خود حامی و پشتیبان شرکت‌های دانش بنیان و نوآور باشد.

شیخ زین الدین با اشاره به این‌که اقتصاد دانش محور و توسعه بر مبنای دانش و خلاقیت یکی از موضوعات مهم در بحث اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: به هیچ عنوان نمی توان بدون همکاری و حمایت بانک‌ها پیشرفتی در این زمینه داشت و خوشبختانه بانک‌های دولتی و حتی خصوصی در حال وارد شدن به این موضوع هستند .

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی، وی با اشاره به این‌که بانک شهر از بدو ورود خود به بانک‌های کشور توانست اقدامات مثبت زیادی را انجام دهد، افزود: این بانک همواره توانسته است در خصوص مشکلات پیشامده برای کشور گام‌های مفید و موثری بردارد و به خصوص در انجام کارهای عمرانی و شهرسازی سهم عمده ای را به خود اختصاص داده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین