کد خبر: ۴۷۰۲۲۵
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

بانک شهر؛ همراه و همگام در انجام پروژه‌های دانش بنیان

معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و لزوم توجه به اقتصاد دانش بنیان گفت: بانک شهر همواره همراه و همگام در انجام پروژه‌های دانش بنیان بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمودشیخ زین الدین با بیان این مطلب تصریح کرد: در این زمینه با بانک‌ها توافق نامه ای امضا شده و با حل مشکل صندوق‌های جسورانه و راه اندازی آنها دربانک های دولتی و خصوصی کمک زیادی به این شرکت‌ها شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 17 مجموعه در بورس در حال ثبت است و بیشتر بانک‌ها پیگیر این موضوع هستند که صندوق‌های جسورانه راه اندازی کنند و این موضوع تازه در اقتصاد کشور در حال رخ دادن است و با رشدی که برخی از شرکت های نوآور داشتند، می توان به آینده این امر بسیار امیدوار بود ؛ کما اینکه موفقیت در این راه نیازمند همکاری همه دستگاه ها به ویژه بانک‌هاست.

معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری تصریح کرد: بانک شهر از جمله بانک‌های فعال در این خصوص است و در این حوزه تاکنون بسیار موفق عمل کرده و امیدواریم در آینده هم بنا به توان خود حامی و پشتیبان شرکت‌های دانش بنیان و نوآور باشد.

شیخ زین الدین با اشاره به این‌که اقتصاد دانش محور و توسعه بر مبنای دانش و خلاقیت یکی از موضوعات مهم در بحث اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: به هیچ عنوان نمی توان بدون همکاری و حمایت بانک‌ها پیشرفتی در این زمینه داشت و خوشبختانه بانک‌های دولتی و حتی خصوصی در حال وارد شدن به این موضوع هستند .

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی، وی با اشاره به این‌که بانک شهر از بدو ورود خود به بانک‌های کشور توانست اقدامات مثبت زیادی را انجام دهد، افزود: این بانک همواره توانسته است در خصوص مشکلات پیشامده برای کشور گام‌های مفید و موثری بردارد و به خصوص در انجام کارهای عمرانی و شهرسازی سهم عمده ای را به خود اختصاص داده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین