کد خبر: ۴۷۰۲۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳

ترامپ یک گروه مشورتی دیگر را هم منحل کرد

دولت رئیس‌جمهوری آمریکا یک هیات مشورتی در ارزیابی تغییرات آب و هوایی را منحل کرد. پیش از این ترامپ دو شورای تجاری را هم منحل کرده بود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل،‌ دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا یک هیات مشورتی که گزارش‌هایی درباره تغییرات آب و هوایی ارائه می‌کرد را منحل اعلام کرد.

آخرین جلسه کاری این هیات متشکل از ۱۵ متخصص و کارشناس یکشنبه برگزار شد. هدف اصلی این گروه، آموزش به مردم درخصوص تغییرات آب و هوایی و ارائه گزارش بود.

مقام‌های محلی، متخصصان و کارشناسان تلاش دارند تا به مقام‌ها در درک این مساله و استفاده از ارزیابی ملی تغییرات آب و هوایی کمک کنند.

وزارت تجارت و اداره ملی اقیانوسی و اتمسفری آمریکا هم از تمامی اعضای این کمیسیون قدردانی کردند. وزارت تجارت آمریکا تاکید دارد که گزارش‌های این هیات همچنان اهمیت دارند. در وب‌سایت این هیات مشورتی آمده است: توجه داشته باشید که تحولات جاری تاثیری در تکمیل چهارمین گزارش درباره ارزیابی ملی تغییرات آب و هوایی ندارد و این جزو اولویت‌های اصلی وزارت تجارت و اداره ملی اقیانوسی و اتمسفری آمریکاست.

رئیس‌جمهوری آمریکا در گذشته علم گرمایش زمین را زیر سوال برده و گفته بود این مساله ممکن است جزو فریبکاری‌های چین باشد و اعلام کرد که آمریکا از توافق تغییرات آب و هوایی پاریس خارج می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
سامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
0
0
الان خیلی ها از جمله مردم آمریکا خواهند فهمید که ملت ایران در سال های 84 تا 92 چه کشیده اند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین