کد خبر: ۴۷۰۲۴۵
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵

لبخند به زندگی در چند قدمی چوبه‌ دار

رئیس زندان مرکزی ایلام گفت: زندانی محکوم‌به قصاص که مدت دو سال در حبس به سر می‌برد با تلاش شورای حل اختلاف زندان مرکزی ایلام و گذشت اولیا دم از قصاص از دار مجازات رهایی یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
«محسن پیری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با تلاش، رایزنی و همت شورای حل اختلاف زندان مرکزی ایلام و جلب رضایت اولیای دم، زندانی محکوم‌به قصاص بخشیده شد.

وی افزود: زندانی «م . ش» محکوم‌ به قصاص، مدت دو سال است که در حبس به سر می‌برد و با شرکت در فعالیت‌های باز پرورانه و اصلاحی که در زندان اجرا می‌شود از وضعیت مطلوبی برخوردار است و با زندگی مجددی که به او بخشیده شد، بازگشت سالم و شرافتمندانه‌ای را به جامعه خواهد داشت.

رئیس زندان مرکزی با ابراز خرسندی از گذشت شاکیان از قصاص نفس زندانی زندان مرکزی، خاطرنشان کرد: شرکت در فعالیت‌ها و برنامه‌های خیر و خداپسندانه، جدا از اجر و ثوابی اخروی، آرامش خاطر را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به تاثیر کاهش جمعیت کیفری در روند فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی تصریح کرد: اقداماتی این‌چنینی زندانیان را از وجود حامیان خودمی چون پرسنل زندانها و مردم نیکوکار مطمئن‌تر می‌سازد و با آرامش روحی و روانی مناسب‌تری زندان و حبس خود را متحمل می‌شوند.

وی خواستار تعامل بیش از پیش نهادهای دولتی و مردمی شد و افزود: رشد سریع فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی و دستیابی به اهداف والای سازمانی در گرو همدلی و همکاری نهادها، ارگانها، سازمان‌ها و … با یکدیگر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین