کد خبر: ۴۷۰۳۰۵
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲

قاضی: نمی‌خواستم با خوشحالی بعد از گل هواداران را ناراحت کنم

گلزن تیم فوتبال پدیده می‌گوید به هواداران استقلال مدیون بوده و نخواست با خوشحالی کردنش باعث ناراحتی آن‌ها شود.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، محمد قاضی زننده گل نخست پدیده مشهد مقابل استقلال خاطرنشان کرد: بازی زیبایی بود و استقلال هم خوب کار کرد اما توانستیم با ارائه بازی منطقی به پیروزی برسیم.

او در مورد عملکرد استقلال گفت: نمی‌توانم راجع به این موضوع نظر بدهم اما استقلال فوتبال خوبی بازی می‌کند. فکر می‌کنم استقلال در آینده تیم خوبی شود اما امروز بازیکنان ما بی‌نقص بازی کردند و به سه امتیاز رسیدیم.

مهاجم پدیده همچنین در مورد حضورش در بعضی مواقع از بازی امروز در بین مدافعان توضیح داد: من در پست حمله بازی می‌کنم اما با توجه به دستورات فنی سرمربی تیم به کمک خط دفاعی می‌آیم. همان طور که آن‌ها هم در یک سری موارد به من کمک می‌کنند.

قاضی در مورد خوشحالی نکردنش بعد از گل گفت: هواداران استقلال به من لطف داشتند و از آن‌ها ممنونم. من در این تیم بازی کرده‌ام و یک سال و نیم تجربه حضور در استقلال را دارم. به همین خاطر مدیون تماشاگران هستم و دوست نداشتم با خوشحالی کردنم باعث ناراحتی آن‌ها شوم.

او همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا فکر نمی‌کند جای او در روزهایی که مهاجمان استقلال ضعیف عمل می‌کنند در این تیم خالی است تصریح کرد: این سوال مقداری حاشیه‌ای است اما به هر حال روزی هم می‌رسد که مهاجمان پایشان به گل باز می‌شود. این تیم مهاجم‌های خوبی دارد و مطمئنم به روزهای خوبش باز خواهد گشت.

بازیکن سابق استقلال در مورد شکایتش از این باشگاه به AFC نیز توضیح داد: من شکایتی به AFC نکرده‌ام اما ۴۵۰ میلیون تومان از استقلال طلب دارم که متاسفانه هیچ کس جوابگوی آن نیست. قطعا اگر نخواهند رسیدگی کنند، این کار را خواهم کرد. من از پرسپولیس و ذوب آهن، نفت و صبا نیز طلب دارم.

قاضی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا با پدیده به فکر سهمیه آسیایی است گفت: ما سعی می‌کنیم تا با عملکرد خوب‌مان رتبه مناسبی در پایان فصل کسب کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین