کد خبر: ۴۷۰۴۸۶
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
پس از 14 سال، مدیریت شهری و دولت با یکدیگر هماهنگ هستند

اولویت‌های پایتخت از زبان نجفی/کدام مدیران در شهرداری می‌مانند؟

شهردار تهران اولویت‌های کاری خود را تشریح کرد. نجفی در پاسخ به سوالی مبنی بر استفاده از کاندیدای شهرداری تهران، گفت: از افکار این افراد استفاده می‌کنیم و از آنها دعوت به همکاری نیز شد اما ظاهرا برنامه‌های دیگری دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدعلی نجفی در اولین حضورش در جمع خبرنگاران پس از انتخابش به عنوان شهردار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولویت‌های اولویت‌ و برنامه‌های پایتخت از زبان نجفی/کدام مدیران در شهرداری می‌مانند؟تهران را چه می‌دانید؟ گفت: برای شهری به وسعت تهران که مسائل و مشکلات فراوانی دارد نمی‌توان تنها یک اولویت را مشخص کرد و از سوی دیگر بسیاری از مسائل مربوط به شهر با یکدیگر مرتبط هستند. به عنوان مثال وقتی از آلودگی هوا یا حمل و نقل عمومی صحبت می‌کنید این مسائل به یکدیگر پیوسته هستند و بنابراین نمی‌توان تنها چند اولویت کاری انتخاب کرد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، وی با بیان اینکه من روز شنبه در دفتر کار خود مستقر می‌شوم، گفت: اولین کار من تعیین مسئولان اصلی شهرداری است و اگر لازم باشد انتصاباتی خواهیم داشت و در کنار آن تهیه یک فهرست و سیاهه از اولویت‌ها و فوریت‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد.

نجفی با بیان اینکه همه توان و تلاش خود را با کمک خداوند انجام خواهیم داد تا سطح آسایش و آرامش را در جسم و روح شهر افزایش دهیم، در مورد ارتباط شهرداری جدید و دولت گفت: در آستانه هفته دولت قرار داریم و من این هفته را به رئیس‌جمهور و کابینه تبریک می‌گویم و امیدواریم رئیس‌جمهور و کابینه در ادامه خدمات بزرگ که انجام داده‌اند گام بردارند و باید اعلام کنم که این اولین بار است که پس از 14 سال، مدیریت شهری و دولت با یکدیگر هماهنگ هستند.

وی افزود: در این 14 سال اختلاف نظرها میان مدیریت شهری و دولت وجود داشته که به نفع مردم نبوده اما ما کاملا هماهنگ هستیم که این هماهنگی به نفع دولت و شهرداری است چرا که مسائل زیادی وجود دارد که باید با کمک دولت و شهرداری حل و فصل شود.

شهردار تهران با بیان اینکه محور هماهنگی‌ها شهرداری خواهد بود و با اقدامات مشترک مسائل مختلف همچون بدهی‌ها و مطالبات را ظرف سه ماه آینده حل و فصل می‌کنیم گفت: در حال برنامه ریزی هستیم که با ارگان‌های مختلف به خصوص در حوزه فرهنگی و اجتماعی ظرف مدت سه ماه آینده توافقنامه‌ای امضاء کنیم که وظایف هر ارگان مشخص شود و امیدواریم با همکاری دولت هم افزایی بیشتری شکل بگیرد که بسیاری از مسائل و مشکلات در فضای تفاهم و حسن نیت رفع می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جلسات هیات دولت حاضر می‌شوید یا خیر؟ گفت: اگر رئیس جمهور درخواست کنند یا اجازه دهند از این حضور استقبال می‌کنیم، چرا که این موضوع به نفع شهر و شهروندان است.

شهردار تهران درباره اینکه آیا مدیری از شهرداری تغییر می‌کند؟ اظهار کرد: اصل من بر تغییر مدیران نیست و ظرف هفته‌های آینده ارزیابی‌هایی انجام خواهد شد و هر کدام از مدیران فعلی که شایستگی کافی را داشته باشند، خواهند ماند.

وی با بیان اینکه من نگفته بودم که بنای تعدیل کارمندان را دارم اما گفتم که تعداد کارمندان شهرداری‌های مشابه بسیار کمتر است و این به معنای تعدیل نیست.

نجفی در پاسخ به سوالی مبنی بر استفاده از کاندیدای شهرداری تهران، گفت: از افکار این افراد استفاده می‌کنیم و از آنها دعوت به همکاری نیز شد اما ظاهرا برنامه‌های دیگری دارند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۹
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
4
با سلام جناب نجفی اکثر شهرداران فعلی تهران نظامی وفاقد هر گونه تجربه کاری هستند وبر اساس رانت ورابطه وارد اینکار شده وچنانچه جابجا نشوند قطعا ضربه ی سنگینی به مدیریت شما خواهند بود.ضمن اینکه در تخلفات واملاک نجومی پای همشان گیره.
اسد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
2
سلام ضمن عرض تبریک انتخاب جناب دکتر نجفی از ایشان استدعا دارم عنایت کنند یک یادگاری در تهران بلکه ایران بگذارند آنهم اینکه بحث رانندگی بین خطوط را بصورت جدی و جهادی با هماهنگی همه عوامل و سئولیت مرتبط حل کند و اگر شروع کردند رهایش نکنند چون عیب بزرگ ما در قوانین رها کردن اجرای آن پس از چندی است چون نمیدانم بالاخره چه کسی مسول اجرای این قانون است در اینجا مطرح کردم اگر شهرداری یا رئیس شورای شهر جناب هاشمی رفسنجانی و یا پلیس ایمیلی دارند بفرمایید تا به آنها هم عرض کنم خدا میداند اگر این نظم در شهر حتی با اعمال مجازاتهای سنگین عملی شود چقدر مشکلات حل خواهد شد البته زمان بر است ولی بالاخره باید شروع کرد ممنون
ناشناس
|
Canada
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
6
حکومت مداحان و سرداران را پایان دهید.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
3
0
نکشتن دستفروشها و تعطیل شهربان اولیوت اول
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
بازگرداندن دست فروشها و فروشندگان وانتی دوره گرد به زادگاه خود اولویت اصلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
2
اولویت اول جمع آوری بیل بردهای تبلیغات مزخرف سطح شهر تهران است و مخصوصا اون که به دکتر مصدق توهین کرده و اولویت دوم تغییر معاونت فرهنگی شهرداری تهران که با پول مردم این هزینه‌ها را انجام میدهد اولویت سوم اقدام عاجل در پیش گیری از نصب برچسب تبلیغات بر در و دیوار خانه های مردم مخصوصا تخلیه فاضلاب و لوله بازکنی و جمع کردن پیمانکار هایی که پول میگیرند برچسب زده و آنهایی که پول میگیرند و تمیز کننده چون هر دو طرف این ماجرا در داخل شهرداری نفوذ دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
0
2
لغو مجوزهای بلند مرتبه سازی صادره در دوران شهرداری سردار دکتر خلبان قالیباف و توجه ویژه و اساسی به توسعه LRT و Subway بجای ساخت مسیر جهت تردد خودروهای شخصی و همچنین برخورد محکم و بدون اغماض با مسافرکشان و متکدیان و دوره گردهای شهرستانی در پایتخت باید از اهم دغدغه های تیم جدید مدیریت شهری تهران باشد
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
0
0
جناب دکتر نجفی خوش آمدید
مابرای آمدن شما به اینجا وگرفتن سکان شهرداری پایتخت خون دلها خورده ایم
انتظار داریم بطور منطقی وعلمی رفتار کنید وبروزترین نظم ترافیکی ونظم در اصول اداری وفنی ونظام مهندسی را در تهران اجرا کنید با دست دراز کردن به سوی همه اقشار ازجمله هنرمندان ، دانشجویان جوانان عاشق کشور وکارگران کسبه : بیایید تهرانی بسازیم که زبانزد جهان شود ! برای شما شاید سخت باشد ولی برای شماوما مهمه اقشار بطور مشترک سخت نیست ! موفق باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
0
هر چقدر با دولت دوازدهم هماهنگ باشید وقتی دولت پولی برای خرج کردن ندارد کاری هم از دست شما بر نمی آید مگر از مردم با اخذ عوارض و غیره بگیرید آن هم اگر مردم به وقت بپردازند و دوم این که بزرگترین مشکل نه تنها شهر تهران بلکه با حومه ]ای آ« که از حجم ترافیک روز بروز افزوده می شود و هیچ کس را یارای حل آ« نمی باشد مگر این که امکانات عمومی افزایش چند برابری داشته باشد که مردم ماشین های خود را بیرون نیاورند و این هم نیازمند پول فراوان است که وجود خارجی ندارد پس باقی می ماند فعلا شعار تا آینده خدا چه بخواهد آینده را مردم خواهند دید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین