کد خبر: ۴۷۰۷۷۱
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

افراط و تفریط ریشه مشکلات کشور است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: افراط و تفریط را ریشه مشکلات کشور و عمل به مشی اعتدالی مهمترین وظیفه مدیران است
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد، محمد شریعتمداری در جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید در عرصه اجرایی امور شفاف و روشن باشد و آگاه سازی و عمومی سازی در این راستا ضروری است.

وی بیان کرد: کار باید با پیگیری و نظارت پیش برود و در فعالیتهای اجرایی که با مردم سر و کار دارد شفاف سازی شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر جلوگیری از فساد خاطرنشان کرد: باید جلوی فساد خرد نیز گرفته شود و تنها به فساد های بزرگ پرداخته نشود.

شریعتمداری با اشاره به شهادت شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: پایه هایی در دولت شهیدان باهنر و رجایی گذاشته شد که باید ماندگار بمانند. شهید رجایی تقوای بسیار داشت و باید تقوا مهمترین محور فعالیت های اداری ما باشد.

وی ادامه داد: از دیگر خصوصیات شهید رجایی نظم ایشان بود و فعالیت های توسعه و پیشرفت به نظم بر می گردد و نظم پایه همه امور است و نظم و برنامه زمینه ساز توسعه است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: باید اولویت بندی و هدف گذاری و برنامه زمان بندی توسط دستگاه ها انجام شود و براساس آن زمینه توسعه عملیاتی شود و همچنین باید هماهنگی و افزایش هم افزایی توسط مدیران انجام شود.

شریعتمداری تاکید کرد: در دولت فعلی تلاش شد برنامه ای برای امور دولت ارائه شود که اصول برنامه های دولت در آن بیان شده است و همکاری و هم افزایی در این راستا ضروری است. افزایش مشارکت ها و خرد جمعی و توانمند سازی فعالیت های خارج از دولت نیز باید محقق شود.

وی بیان کرد: برای تحقق حقوق شهروندی اقدامات لازم در این راستا لازم است و دستگاه ها در زمینه حقوق شهروندی پاسخگو باشند. استفاده از ظرفیت زنان و جوانان برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد ضروری است و ارتقاء جوانان در دستگاه ها مورد توجه قرار بگیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: ۷۱ درصد تعهدات سفر ریاست جمهوری به استان از طریق دولت محقق شده و ۷۵ درصد پروژه های سفر در استان پیشرفت داشته است. ۸۰ میلیارد تومان برای سال 1396 در راستای تحقق مصوبات سفر هیئت دولت به استان در نظر گرفته شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین