کد خبر: ۴۷۰۸۶۲
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰

کنایه والورده به نیمار

سرمربی بارسلونا با اشاره به جدایی نیمار از این تیم و پیوستن دمبله به بارسا، گفت: برای من بهترین بازیکنان آن‌هایی هستند که همراه تیم هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
بارسلونا شنبه شب در هفته دوم لالیگا به مصاف آلاوس می رود. ارنستو والورده در نشست خبری پیش از بازی گفت: نباید به نتایج فصل گذشته نگاه کرد و شانس تیم های بالای جدول را نسبت به تیم های پایین جدول بیشتر دانست. جوان بودن سرمربی حریف اتفاق بدی نیست. زمانی که جوان هستید امتیاز های بیشتری دارید چون انرژی انگیزه زیادی به سرمربی می دهد. سرمربی جوان تنها تجربه ندارد که به مروز زمان آن را به دست خواهد آورد.

باشگاه بارسلونا عصر امروز (جمعه) اعلام کرد عثمان دمبله بازیکن جدید این تیم است. مهاجم فرانسوی با قراردادی به ارزش ۱۰۵ میلیون یورو به تیم کاتالانی پیوست. سرمربی اسپانیایی در این رابطه اظهار کرد: او خط تهاجمی ما را تقویت خواهد کرد. در این پست یک بازیکن را از است داده بودیم و به چنین بازیکنی نیاز داشتیم. امیدوارم حضور دمبله به تیم کمک زیادی کند. در این روزها باشگاه ها برای جذب بازیکن هزینه زیادی می کنند و این اتفاقی عادی است.

او افزود: دمبله فوق العاده است. او بازیکن توانمند و سطح بالایی است. سال گذشته زمانی که دورتموند با او قرارداد امضا کرد بارسلونا خواهنش بود.  او در دورتموند سطح خود را نشان داد. امیدواریم دمبله باعث شادی ما شود. نبود نیمار و پیوستن دمبله کاملا دو بحث جداست. دمبله اکنون همراه ماست و نیمار نیست. پیش از این نیمار ما را خوشحال کرده بود.  اکنون باید ببینیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. برای من بهترین بازیکنان آن‌هایی هستند که همراه تیم هستند.

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پنجشنبه شب قرعه کشی شد و بارسلونا حریفانش را شناخت. این تیم باید برابر یوونتوس، اسپورتینگ لیسبون و المپیاکوس قرار بگیرد. سرمربی بارسلونا در این باره اظهار کرد: گروه سختی است و نمی توانیم آن را انکار کنیم. یوونتوس فصل گذشته ما را حذف کرد. آن ها خط دفاع و حمله خوبی دارند. گروه سختی است. خوشحالم که دوباره می توانم به آتن بازگردم. رفتار آن ها  با من در این شهر خاص بود. آن ها فوق العاده با من رفتار کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، والورده در مورد شرایط آندرس اینیستا و لوییس سوارس گفت: اینیستا در وضعیت خوبی قرار دارد. امیدواریم آسیب دیدگی سوارس بهبود یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین