کد خبر: ۴۷۱۲۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

سیدحسن خمینی: مطمئنم و مطلعم که رییس جمهور و دولت آماده تحقق وعده‌هایشان هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق اعضای هیات دولت با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: بحمدلله انتخابات بزرگی صورت پذیرفت و مردم بزرگوارمان در روز انتخابات دولتی را با عزم جزم سرکار آوردند. امروز چشم به راه توانمندی ها و قدرت دولت و رییس جمهور محترم هستیم.
آفتاب‌‌نیوز :
یادگار گرامی امام تأکید کرد: همت دولت در چهار سال گذشته موانع بسیاری را از سر راه برداشته و امروز همه منتظرند وعده های بزرگی که در دوره انتخابات داده شد و رئیس جمهور بر پایبندی خود به آنها تأکید می کردند را در عمل مشاهده کنند.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در تجدید میثاق رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت با آرمان های امام خمینی (س) گفت: بحمدالله انتخابات بزرگی صورت پذیرفت و مردم دولتی را با عزم و جزم سر کار آوردند و مجلس محترم به کابینه دوازدهم رأی اعتماد داد و امروز همه چشم به راه توانمندی ها و قدرت دولت به ویژه شخص رئیس جمهور هستیم.

سیدحسن خمینی: مطمئنم و مطلعم که رییس جمهور و دولت آماده تحقق وعده‌هایشان هستند

یادگار امام افزود: من مطمئنم که جناب دکتر روحانی بیش از هر کس دیگری بار مسئولیت سنگینی که مردم روی دوش ایشان گذاشتند را احساس می کنند. همت دولت در چهار سال گذشته موانع بسیاری را از سر راه برداشته و امروز همه منتظرند وعده های بزرگی که در دوره انتخابات داده شد و رئیس جمهور بر پایبندی خود به آنها تأکید می کردند را در عمل مشاهده کنند.

وی تأکید کرد: من هم مطمئنم و هم مطلع که ایشان و دولت بر عهدی که با مردم،  امام و آرمان های انقلاب بستند پایبندند و حتما ما در آینده شاهد روزهای بهتری پیش روی جامعه خود خواهیم بود. سختی ها هست اما توان مدیران این سرزمین در همه عرصه ها به خصوص قوه مجریه که همه توان و همه قدرت کشور را در اختیار دارد می تواند بیش از هر چیزی برطرف کننده این سختی ها باشد.

سید حسن خمینی اظهار داشت: امیدواریم و از خداوند متعال درخواست می کنیم که به فرزند برومند مردم (رئیس جمهور) و یکایک اعضای کابینه توفیق بیشتر عنایت کند. وقتی دینداران عرصه حکومت را در دست گرفتند بیش از هر چیزی می دانند که حل مشکلات دنیوی مردم بزرگترین راه برای ترویج مبانی دینی و آخرت جامعه است.

وی ادامه داد: به نوبه خودم به یکایک دوستان تبریک عرض می کنم و از خداوند می خواهم که این راه را برای سال ها و قرن ها پیش روی مردم ایران گشوده بدارد. امیدوارم سال ها بتوانیم شاهد اعتلای نام خداوند سبحان و پیامبر (ص) و اهل بیت پیامبر در این سرزمین باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
1
رفع حصر یکی از این وعده ها بود، هروقت شما شجاعت داشتید یک بار فقط این کلمه را تلفظ کنید میتونیم امیدوار باشیم که این وعده هم تحقق خواهد یافت. اما دریغ!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین