کد خبر: ۴۷۲۴۱۸
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

فیلم‌های روی پرده سینما چقدر فروخته‌اند؟

آمار فروش فیلم‌های سینمایی در هفته جاری در حالی توسط پخش کنندگان اعلام شد که همچنان فیلم‌های کمدی در صدر پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
حبیب اسماعیلی ـ مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان- در گفت‌وگویی با ایسنا آمار فروش فیلم سینمایی "اکسیدان" ساخته حامد محمدی را بعد از گذشت حدود یک ماه و نیم از آغاز اکران و در اختیار داشتن 70 سالن سینمایی، 9 میلیارد و 400 میلیون تومان اعلام کرد و همچنین فیلم سینمایی "گذر موقت" به کارگردانی افشین هاشمی با نمایش در 20 سالن سینمایی تاکنون 200 میلیون تومان فروش داشته است.

به گزارش آفتاب‌نیوز، غلامرضا فرجی ـ مدیر پخش حوزه هنری ـ آمار فروش فیلم سینمایی "21 روز بعد" ساخته محمدرضا خردمندان که حدود یک ماه از اکران آن می‌گذرد را در مجموع 810 میلیون تومان و به تفکیک 510 میلیون تومان در تهران و 300 میلیون تومان در شهرستان‌ها اعلام کرد.

وی در ادامه آمار فروش فیلم سینمایی "فصل نرگس" به کارگردانی نگار آذربایجانی که پنج هفته از اکران آن می‌گذرد را در کل 200 میلیون تومان و به تفکیک 135 میلیون تومان در تهران و 65 میلیون تومان در شهرستانها دانست.

علی سرتیپی ـ‌ مدیرعامل فیلمیران ـ آمار فروش فیلم سینمایی "سارا و آیدا" ساخته مازیار میری را با در اختیار داشتن 70 سالن سینمایی در مجموع 1 میلیارد و 750  میلیون تومان و به تفکیک در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 90 میلیون تومان اعلام کرد.

او ادامه داد: فیلم سینمایی "تابستان داغ" به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد که از روز چهارشنبه اکران آن آغاز شده است  با در اختیار داشتن 28 سالن سینمایی در تهران، 90 میلیون تومان فروش داشته است و از شنبه هم اکران این فیلم در شهرستان‌ها آغاز خواهد شد.

فیلم سینمایی "نهنگ عنبر سلکشن رویا"  در مجموع 21 میلیارد و 80 میلیون تومان در 11 سالن سینمایی و "رگ خواب" ساخته حمید نعمت الله با در اختیار داشتن 14 سالن سینمایی 4 میلیارد و 900 میلیون تومان فروش داشته‌اند.

وی افزود:آمار فروش فیلم سینمایی "ساعت 5 عصر" مهران مدیری شنبه اعلام می‌شود.( این در حالی است که در آخرین آماری که از فروش این فیلم منتشر شد، حکایت از فروش 8 میلیاردی آن دارد.)

عبدالله علیخانی ـ مدیر پویا فیلم ـ فروش فیلم سینمایی "پاتو کفش من نکن" ساخته محمد حسین فرحبخش را با در اختیار داشتن 45 سالن سینمایی در تهران و شهرستان و بعد از گذشت 6 هفته اکران، 1 میلیارد و 100 میلیون تومان اعلام کرد.

احمد مختاری ـ مدیر پخش هدایت فیلم ـ آمار فروش فیلم سینمایی «زادبوم» به کارگردانی ابوالحسن داوودی را اعلام نکرد وعلت آن را تمایل نداشتن تهیه‌کننده این فیلم به اعلام آمار فروش بیان کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین