کد خبر: ۴۷۲۴۲۸
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷

حاشیه‌های حضور امروز شهردار و رئیس شورای شهر در بین مردم

شهروندان تهرانی در حاشیه بازدید شهردار و رئیس شورای شهر تهران خواستار توجه آنها به وضعیت زندگی مردم شدند و از آنها خواستند کاری برای رفع گرانی کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
صبح امروز  (جمعه 10 شهریور) محمد علی نجفی - شهردار تهران و محسن هاشمی رفسنجانی - رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش به همراه زهرا صدراعظم نوری و ناهید خدا کرمی دو عضو دیگر شورای شهر از جایگاه عرضه بهداشتی دائم زنده در منطقه دو بازدید کردند.

مجتبی یزدانی - معاون خدمات شهری شهرداری تهران و عبدالحسین رحیمی - مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نیز حضور داشتند.

نجفی در بدو ورد به جایگاه مورد استقبال اعضاء ( زهرا صدراعظم نوری و ناهید خدا کرمی) و معاون قالیباف قرار گرفت.

نجفی در ابتدا بازدیدی را از بخش‌های فرهنگی در مجاروت بخش عرضه دائم داشت و در ادامه نیز گپ‌وگفتگوی را با شهروندان حاضر در مرکز داشت.

شهردار تهران ضمن تبریک عید قربان به شهروندان نظر آنها را در خصوص خدمات در نظر گرفته شده از سوی مدیریت شهری جهت عرضه دائم زنده در جایگاههای ویژه جویا شد که شهروندان ضمن تاکید رضایت خود بر خدمات ، عنوان کردند: شهرداری تهران طی سال های گذشته در این بخش موفق عمل کرده است.

محسن هاشمی نیز با حضور در جمع شهروندان مورد سوال قرار گرفت و مردم از وی و سایر مسئولان خواستند تا راهکاری برای گرانی بکنند.

هاشمی در پاسخ به وضع موجود گفت: این موضوع به عهده دولت است اما مدیریت شهری با دولت تلاش خواهد کرد تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.

به گزارش تسنیم، مسئولان شهری در ادامه از بخش های مختلف جایگاه( از فرایند ورود و ذبح دائم ) بازدید کردند و قول داده اند که در سال‌های آینده تعداد جایگاههای ثابت عرضه دائم را افزایش دهند.

همزمان با عید قربان، 25 جایگاه عرضه بهداشتی دائم در 22 منطقه فعالیت خود را از ساعت 5 صبح آغاز کرده و تا ساعت 15 ادامه خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین