کد خبر: ۴۷۲۹۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴

سردار جزایری: اگر برجام برای آمریکا ارزشی ندارد هرطور می‌خواهد تصمیم بگیرد/بازدید از اماکن نظامی امکان ندارد

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: اگر آمریکا فکر می‌کند برجام برایش ارزشی ندارد هرطور می‌خواهد تصمیم بگیرد، لیکن قطعا در مورد مسائل دفاعی جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند تصمیم بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار سیدمسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پاسخ به اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر بازدید از مراکز نظامی جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به اینکه این گفته‌ها از یک طرف به لحاظ حقوقی و مفاد توافق‌نامه برجام و از طرف دیگر به لحاظ امنیت ملی کشور فاقد وجاهت است، گفت: جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح در چارچوب تدابیر و سیاست ها و برنامه‌های از پیش تعیین شده اقدامات دفاعی خود را به پیش می‌برند و در این راه تحت تاثیر تهدیدات وجوسازی‌ قرار نمی‌گیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: کسانی که از مکمل برجام حرف می‌زنند بدانند مکمل برجام همانا اجرای تعهدات از سوی آمریکا و سایر کشورهای مذاکره کننده است.

جزایری همچنین اظهار داشت: اگر آمریکا فکر می‌کند این توافق برایش ارزش ندارد هر طور می‌خواهد تصمیم بگیرد. لیکن قطعا در مورد مسائل دفاعی جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند تصمیم بگیرد و آمریکایی‌ها به خوبی به این امر واقفند و سر و صداهای دولت ترامپ در مورد کنترل و یا بازدید از مراکز نظامی جمهوری اسلامی ایران از کمترین ارزشی برخوردار نیست.

به گزارش فارس، این مقام مسئول در ستاد کل نیروهای مسلح ضمن مطلوب ارزیابی کردن روند پیشرفت‌های نظامی و دفاعی کشورمان افزود: در حالیکه آمریکا بزرگترین زرادخانه اتمی و سلاح های کشتار جمعی وممنوعه را در اختیار دارد و به طور مرتب بر حجم و تعداد آنها اضافه می‌کند جمهوری اسلامی ایران به دلیل احکام دینی در پی تولید سلاح اتمی نبوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
0
امریکا به قصد کشت در حال تحریم و حمله به دانشمندان و شهروندان ایرانی است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین