کد خبر: ۴۷۳۰۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

عملیات گسترده پلیس امنیت تهران/بازداشت ۲۱۳ نفر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دو هفته کار اطلاعاتی پلیس امنیت و ۸۵ فقره عملیات پلیس برای دستگیری ۲۱۳ نفر از اراذل و اوباش تهران خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح دستگیری اراذل و اوباش پایتخت در جمع خبرنگاران به جزئیات این طرح اشاره و اظهار داشت:‌ شب گذشته درتعاقب حدود دو هفته کار اطلاعاتی، پلیس عملیات تهران بزرگ در 85 فقره عملیات در نقاط مختلف تهران به محلات و پاتوق‌های اراذل و اوباش یورش برد. 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد:‌ در این طرح حدود 213 نفر از افرادی که دارای جرائمی همچون تخریب اموال، عربده‌کشی، درگیری مسلحانه، زورگیری، مزاحمت نوامیس، نگهداری و خرید و فروش سلاح، نگهداری و خرید و فروش مواد مخدر و... بودند، دستگیر شدند. 

این مقام ارشد پلیس پایتخت با بیان این مطلب که میانگین سنی دستگیرشدگان 25 تا 30 سال است، بیان داشت: از دستگیرشدگان 10 دستگاه خودروی دودزا، انواع و اقسام تجهیزات مانند میخ برای ممانعت از تعقیب خودروهای پلیس و تعدادی سلاح جنگی، شکاری و سلاح سرد از جمله قمه، ساتور و شمشیر کشف و ضبط شد. 

سردار رحیمی اعلام کرد: در این عملیات، یک کارگاه پایپ‌سازی که 500 نفر مشتری ثابت نیز داشت، شناسایی و منهدم شد. 

وی اظهار داشت: اکثر دستگیری‌های به دنبال تماس‌ها و درخواست‌های مردمی بوده است.

این مقام ارشد انتظامی تهران بزرگ از مردم خواست که بدون هیچ ترس و واهمه‌ای پاتوق و محل تجمع اراذل و اوباش را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و پلیس به صورت فوریتی به آنها رسیدگی خواهد کرد. 

وی گفت: به ترتیب اهمیت و اذیت و آزار اراذل و درخواست مردمی، تمام نقاط آلوده به اراذل و اوباش، شناسایی و پاکسازی شده است. 

رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد:‌ در عملیات دستگیری و شناسایی اراذال و اوباش با شدت و حدت ادامه پیدا خواهد کرد چون درخواست و نیاز مردم است تا بتوان شهر را از لوث وجود آنها پاکسازی کرد. 

وی گفت: مزاحمت، فوریت پلیسی و ما شهر را برای اراذل و اوباش ناامن خواهیم کرد، مردم ترسی از لو دادن آنها نداشته باشند و بدانند پلیس حامی و یار آنهاست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
محمدي
|
Netherlands
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
1
چقدر ارازل و اوباش داريمكه هر چقدر ميگيرين باز هم هست. ميگيرين و آزاد ميكنين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
0
چندینو چندساله من درچند آمارموندم یکی این تعداد ارازل اگر جمع ارازل راتاحالا به ماشین حساب میزدندازآمارجمعیت تهران بالامیزنه دومی تعداد کشته شدگان درگیری سوریه سوم آمار تصادفات جاده ای که هرساله ده درصد هم بالا میره چهارم آمارورشدسالیانه مسافران عید نوروز داخل کشور و............
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین