کد خبر: ۴۷۳۴۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
سلطانی‌فر گفته است تلاش می‌کنیم زمینه حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها فراهم شود

وعده وزیر ورزش برای حضور زنان در ورزشگاه‌

وزیر ورزش و جوانان از تلاش برای ایجاد هم‌فکری و هماهنگی لازم به منظور فراهم شدن زمینه حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
مسعود سلطانی‌فر در مورد حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: تلاش می‌کنیم هم‌فکری و هماهنگی ایجاد شود و زمینه‌های حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها فراهم شود.

به گزارش آفتاب‌نیوز، وی در ادامه افزود: مطمئنم که مردم ما و هواداران‌مان به لحاظ فرهنگی در درجه‌ای از فهم و شعور و آگاهی هستند که ملاحظات فرهنگی را رعایت کنند، چون در گذشته هم که خانواده‌ها به استادیوم می‌رفتند ما هرگز مشکلاتی را دراین باره نداشتیم. اطمینان دارم هواداران حتماً حریم‌هایی را که باید رعایت شود، در نظر می‌گیرند.

وزیر ورزش و جوانان در خاتمه تصریح کرد: ان‌شاءالله به مرور تلاش می‌کنیم با زمینه‌سازی، توجیه کردن و هماهنگی بین همه عناصر دست‌اندرکار بتوانیم شاهد حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
0
2
بخدا آقایون هم حق دارند به سالن ها و استادیوم های بانوان بروند و خواهران خود را تشویق نمایند لذا بهتر است تدابیری برای مهیا ساختن ورود آقایان به استادیوم های زنانه نیز اتخاذ شود که این یقینا به عدالت نزدیکتر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
0
5
اگر حضور زنان در ورزشگاه از نظر علمای دین ایراد شرعی دارد چرا این ایراد فقط برای زنان ایرانی است وبرای زنان بی حجاب و با حجاب سوری که جلوی چشم زنان ممنوع الورود هم وطن وارد ورزشگاه شدند ایرادی نیست؟ این وزیر ورزش... چه پاسخی برای این برخورد دوگانه نسبت به مردم دارد؟ یک عالم دینی برای این برخورد دوگانه چه پاسخی دارد؟ آیا دیانت ما عین سیاست ما نیست؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین