کد خبر: ۴۷۳۹۷۴
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

روحانی امروز به قزاقستان سفر می‌کند

رئیس‌جمهور امروز برای شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در حوزه علم و فناوری به قزاقستان می‌رود.
آفتاب‌‌نیوز :
پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، گفت: رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی رئیس‌جمهور قزاقستان و برای سخنرانی در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در حوزه علم و فناوری امروز شنبه به آستانه پایتخت قزاقستان سفر می‌کند.

وی افزود: حجت‌الاسلام حسن روحانی در این سفر دو روزه علاوه بر حضور و سخنرانی در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در حوزه علم و فناوری، ملاقات‌هایی نیز با سران کشورهای اسلامی، از جمله رئیس‌جمهور قزاقستان خواهد داشت و علاوه بر روابط دوجانبه، در خصوص مهم‌ترین مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو خواهد کرد.

به گفته پرویز اسماعیلی، اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در حوزه علم و فناوری روزهای شنبه و یکشنبه هجدهم و نوزدهم شهریورماه به میزبانی قزاقستان در آستانه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بررسی روابط نوظهور بین علم و تکنولوژی و جایگاه کشورهای اسلامی در این عرصه و همچنین جست‌وجوی راهکارهای گسترده‌تر همکاری از محورهای اصلی این اجلاس خواهد بود.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر سران کشورهای اسلامی، شخصیت‌های علمی و فرهنگی و نیز رؤسای نهادهای بین‌المللی نیز در این اجلاس شرکت داشته و در نهایت بیانیه مشترکی منتشر خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین