کد خبر: ۴۷۴۹۷۹
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸

خواننده زیرزمینی اعتراف کرد

خواننده زیرزمینی که مدیر یکی از استریوهای ضبط صدا را به قتل رسانده است مدعی شد به خاطر سرقت تجهیزات ضبط آهنگ دست به این قتل زده است.
آفتاب‌‌نیوز :
رضا  که با شلیک شش گلوله اقدام به کشتن مقتول کرده بود ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: به دلیل  علاقه شدیدی که به خوانندگی داشتم ، از حدود دو سال پیش خوانندگی را به عنوان حرفه  اصلی خود آغاز کردم.

 اولین آهنگم را حدود دو سال پیش در استریوی ضبطِ مقتول که آن زمان در منطقه مرتضی گرد بود ، تولید کردم. همین موضوع زمینه آشنایی من با مقتول شد و پس از آن چند آهنگ دیگر با همکاری وی تولید کردم که آخرین آن مربوط به اسفندماه سال گذشته بود. 

از آن زمان دیگر اطلاعی از مقتول نداشتم تا این که حدود سه ماه پیش با مسافرت به غرب کشور، یک قبضه اسلحه کمری تهیه کردم. می دانستم که مقتول سیستم استریوی مجهزی در اختیار دارد ؛ تصمیم گرفتم تا این تجهیزات را سرقت کنم.  

متهم ادامه داد: موضوع را با یکی از دوستانم به نام مهدی در میان گذاشتم و   به بهانه  تست صدا از او ، هر سه نفر وارد اتاق ضبط شدیم ؛ بدون هیچ گونه درگیری فیزیکی با مقتول، اسلحه را از زیر لباسم خارج و  شلیک کردم. سپس تجهیزات داخل استریو را برداشتیم و از محل خارج شدیم.
منبع خراسان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین