کد خبر: ۴۷۵۵۳۷
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶

دیدار سیدحسن‌نصرالله با آیت‌الله‌نوری‌همدانی

سیدحسن نصرالله در نخستین ساعت حضور آیت‌الله نوری‌همدانی در لبنان با حضور در محل اقامت این مرجع تقلید شیعیان، با وی ملاقات کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش تسنیم، در این ملاقات سیدحسن نصرالله ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جبهه مقاومت از سفر این مرجع تقلید به‌عنوان یک سفر پر برکت و به یادماندنی یاد کرد.

وی با اشاره به مواضع انقلابی این مرجع تقلید در مواقع حساس جهان اسلام و به‌ویژه جبهه مقاومت افزود: هیچگاه حمایت‌های جنابعالی را از یاد نخواهیم برد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه، مواضع این مرجع در جنگ 33 روزه را سبب تقویت روحیه رزمندگان دانست.

وی جایگاه انقلاب اسلامی و امام راحل و مقام معظم رهبری را در لبنان بسیار مهم و بالا توصیف کرد و از همبستگی ملت ایران با مردم لبنان تشکر کرد.

در این دیدار همچنین آیت‌الله نوری‌همدانی بر حمایت از جبهه مقاومت در مقابل دشمن مشترک مسلمانان بلکه همه مظلومان یعنی استکبار و صهیونیست و ایادی منطقه‌ای آنان تاکید کرد.

وی حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌حسن نصرالله را فردی عالم‌، مقاوم، هوشیار و سیاستمدار صادق نام برد و افزود: شما مصداق همام روایت عالم به زمان هستید که در روایات ما آماده و ما از شما و مقاومت حمایت می‌کنیم چراکه از امیر مومنان(ع) آموختیم که در حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم مرز جغرافیایی ملاک نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین