کد خبر: ۴۷۶۳۱۲
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹

صالحی: فعالیت‌های نیروگاه بوشهر تحت نظارت آژانس است

رییس سازمان انرژی اتمی در سخنانی در نشست سالانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: تمام فعالیت‌های نیروگاه بوشهر تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار دارد و طرح‌ها برای توسعه این نیروگاه با همکاری آژانس ادامه دارد.
آفتاب‌‌نیوز : صالحی افزود: با افتخار اعلام می‌کنم که به تمام مفاد لازم برای نظارت و امنیت عمومی نیروگاه بوشهر و تمام تاسیسات هسته‌ای که به تصویب دولت رسیده است عمل شده است و مفاد ایمنی هسته‌ای با توجه به فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران ادامه دارد و تمام فعالیت‌ها بر اساس آن انجام شده است.

به گزارش ایسنا، رییس سازمان انرژی اتمی گفت: ما توانسته‌ایم به وسیله برجام و آژانس منطقه عاری از سلاح هسته‌ای فراهم کنیم و لازم است چنین موضوعی با همکاری کشورهای عضو ادامه پیدا کند و در همین چارچوب رژیم صهیونیستی را مجاب به پیوستن و عضویت در آژانس کنند.

علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی که در راس هیاتی عالی به وین سفر کرده است ضمن شرکت و سخنرانی در شصت و یکمین نشست سالیانه عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که با حضور وزیران انرژی و اتمی کشورهای عضو به مدت یک هفته برگزار می‌شود در دیدارهایی جداگانه با همتایان خود در کشورهای روسیه، چین و غیره دیدار می‌کند.

صالحی قرار است عصر روز دوشنبه نیز با یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیدار کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین