کد خبر: ۴۷۶۶۵۴
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
در مراسم تودیع استاندار قزوین؛

رحمانی‌فضلی: باید رفتارها اعتدالگرایانه و انتخاب‌ها براساس شایسته‌سالاری باشد

وزیر کشور گفت: دولت و شخص رئیس‌جمهور با نگاه عادلانه و دلسوزانه پیگیری‌های مجدانه‌ای دارد تا برنامه‌هایی که به مردم اعلام کرده و مردم به آنها رأی دادند عملیاتی شود.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالرضا رحمانی فضلی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار قدیم و جدید قزوین در سخنانی با تأکید بر داشتن شجاعت و صداقت در مدیران، گفت: نباید هر که خودش را محور حق بداند بلکه باید در چارچوب تعامل و هماهنگی کار کنیم زیرا در این‌صورت می‌توان مشکلات را به بهترین نحو پشت سر گذاشت.

وی با بیان اینکه الحمدالله در استان قزوین بین مسئولان هماهنگی خوبی وجود داشته و دارد، افزود: قطعا نماینده ولی‌فقیه در این استان چتر محبت و دلسوزی خود را بر سر همه مسئولان همانند گذشته می‌گستراند و ان‌شاءالله در آینده شاهد افزایش همکاری‌ها خواهیم بود.

وزیر کشور تأکید کرد: دولت و شخص رئیس‌جمهور با نگاه عادلانه و دلسوزانه پیگیری‌های مجدانه‌ای دارد تا برنامه هایی که به مردم اعلام کرده و مردم به آنها رأی دادند عملیاتی شود.

رحمانی فضلی ادامه داد: همواره توصیه رئیس‌جمهور این بوده که رفتارها اعتدالگرایانه و انتخاب‌ها بر اساس شایسته‌سالاری باشد و همه مسئولان و مدیران به خصوص استانداران، فرمانداران و بخشداران موظفیم با نگاه اعتدالگرایانه و شایسته سالاری عمل کنیم.

رحمانی فضلی گفت: در همه امور برای تحقق اهداف نیازمند حمایت و پشتیبانی هستیم و باید بپذیریم که کارها را به کمک یکدیگر پیش ببریم.

وزیر کشور با بیان اینکه با توجه به تلاش‌ها و کوشش‌هایی که آقای همتی در دو سال اخیر در این استان داشتند با استقبال مردم و امام جمعه مواجه شدند و مخالف رفتن ایشان هم بودند، گفت: این را قبول داریم که ثبات مدیریت یک اصل است اما اهم و مهم کردن برخی اولویت‌ها موجب می‌شود از برخی اصول عدول کنیم و آقای همتی نیز در استانی بزرگ تر و با مسائل جدید در آن استان به مردم خدمت خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، وزیر کشور با اشاره به آغاز فعالیت زاهدی استاندار جدید قزوین، تصریح کرد: آقای زاهدی دارای تجارب فراوانی از نظر اجرایی در استان‌های مختلف است و قزوین پنجمین استاندارى است که در کارنامه خود دارد و این تجارب مى‌تواند موجب افزایش کمى و کیفی خدمات به مردم مى شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین