کد خبر: ۴۷۶۸۷۵
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵

ظرفیت خالی تولید چادر مشکی در کشور داریم

به نقل از معاون وزیرصنعت، معدن وتجارت نوشت:۶۰ میلیون متر ظرفیت خالی تولید چادر مشکی در کشور وجود دارد که از این میزان می توان ۱۰ میلیون متر آن را در کردستان ایجاد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدمحمود نوابی در نشستی با جمعی از تولیدکنندگان برتر استان کردستان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور نگاه ویژه ای نسبت به کردستان دارند و این مهم در کلام و سخنان این بزرگان کاملا مشهود است و باید مسئولان در راستای توسعه این استان همت مضاعفی داشته باشند.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان عنوان کرد: برای ایجاد جهش صنعتی درکردستان می طلبد بنیاد مستعضفان و بنیاد برکت در این استان سرمایه گذاری کنند و بی شک اگر این مهم اتفاق نیافتد مشکلاتی هم چون قاچاق و کولبری رشد پیدا می کند.

وی اظهارداشت: قطعا در شان مردم کردستان ما نیست که از کردستان عراق بار و کالایی را به کول بگیرند و باید اقداماتی شود که این معادله برعکس شود.

نوابی تصریح کرد: اگر چند طرح و پروژه عمده در این استان اجرایی شود صنایع وابسته به آن هم شکل می گیرد و همین موجب ایجاد اشتغال و رونق تولید در این منطقه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در کشورما 60 میلیون متر ظرفیت خالی برای تولید چادر مشکی وجود دارد، افزود: از این میزان ظرفیت می توان 10 میلیون آن را در کردستان ایجاد کرد.

معاون وزیرصنعت، معدن وتجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اظهارداشت: ما در حد توان خود مسائل را درمرکز پیگیری می کنیم ولی اصل و اساس حرکت در راستای توسعه کردستان در خود استان است که مسئولان و بخش خصوصی باید در این رابطه همت بیشتری داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین