کد خبر: ۴۷۷۰۱۹
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
نماینده زرتشتیان:

حکم توقف فعالیت عضو زرتشتی شورای شهر یزد یک بدعت است

نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی حکم صادره از سوی دیوان عدالت اداری مبنی بر توقف موقت فعالیت سپنتا نیکنام عضو شورای شهر یزد را یک بدعت دانست و گفت که برای لغو این حکم در حال پیگیری است.
آفتاب‌‌نیوز :
اسفندیار اختیاری با اشاره به تماس و گفت‌وگوی خود با هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستاها به عنوان مرجع قانونی تصمیم گیرنده در مورد انتخابات شورای شهر گفت: حضور سپنتا نیکنام در انتخابات شورای شهر یزد بر اساس قانون صورت گرفته و انتخاب ایشان نیز با رای مردم شریف یزد انجام شده و کاملا قانونی است.

وی با بیان اینکه هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات به عنوان بالاترین مرجع اظهار نظر و تایید انتخابات باید حامی قانون باشد تصریح کرد: این بدعت دیوان عدالت اداری در صورتی که دایمی شود می تواند تمام انتخابات هایی که در آینده برگزار می شود را تحت تاثیر قرار دهد.

نماینده زرتشتیان در مجلس در پایان گفت که هیات نظارت بر انتخابات ضمن تایید گفته های ایشان، جهت رفع این مشکل قول مساعد داده اند.

به گزارش ایسنا، به دنبال شکایت علی اصغر باقری یکی از کاندیداهای شورای اسلامی شهر یزد، دیوان عدالت اداری حکم تعلیق موقت عضویت سپنتا نیکنام در شورای شهر یزد را صادر کرده اس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین