کد خبر: ۴۷۷۲۶۱
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶

براتی: تا این لحظه نامه‌ای از سوی فیفا مبنی بر محرومیت پرسپولیس و طارمی به دست ما نرسیده است/ یک مقام عالی‌رتبه در فدراسیون: حکم فیفا قابل تجدید نظر بوده و طارمی فعلا می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند

رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: تا این لحظه هیچ نامه‌ای از سوی فیفا مبنی بر محرومیت باشگاه پرسپولیس و طارمی به دست ما نرسیده و فعلا هیچ اظهار نظری نمی‌توان کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
احمدرضا براتی در گفت‌و‌گو با میزان در پاسخ به این پرسش که آیا به دلیل شکایت باشگاه ریزه اسپور، فیفا باشگاه پرسپولیس را از دوپنجره نقل و انتقالات و همچنین طارمی را 4 ماه محروم کرده، گفت: تا این لحظه نامه‌ای از سوی فیفا مبنی بر محرومیت باشگاه پرسپولیس و طارمی به دست ما نرسیده و اظهار نظری نمی‌توان کرد. من هم ازطریق رسانه‌ها متوجه این موضوع شدم. با توجه به اینکه امروزجمعه و تعطیل رسمی بوده باید فردا به فدراسیون رفته و این موضوع را بررسی کنم.

با این حال یکی از مدیران عالیرتبه فدراسیون فوتبال به خبرنگار میزان گفت: حکم محرومیت باشگاه پرسپولیس صادر شده اما هنوز به فدراسیون فوتبال نرسیده است اما به احتمال خیلی زیاد در 48 ساعت آینده به فدراسیون می‌رسد.

وی همچنین تاکید کرد: این حکم در مدت قانونی خود قابل اعتراض و تجدید نظر است و بر همین اساس طارمی فعلا و در بازی رفت مقابل الهلال می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین