کد خبر: ۴۷۷۳۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان اعلام کرد:

وجود 150 واحد نانوایی‌ غیر مجاز در اهواز

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان گفت: واحدهای نانوایی غیر مجاز در شهرستان اهواز باید ساماندهی شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
نورالله حسن زاده، اظهار کرد: در حال حاضر حدود 150 واحد صنفی نانوایی غیر مجاز در سطح شهر اهواز وجود دارد که باید همه این واحدهای غیر مجاز ساماندهی شود تا شاهد کاهش مشکلات و پخت نان با کیفیت‌تری در این شهرستان باشیم.

وی افزود: علی‌رغم نظارت‌های ویژه که در بحث پخت نان در استان انجام می‌گیرد هنوز با استانداردهای تعریف شده در کشور فاصله داریم و استان خوزستان از نظر کیفیت نان در جایگاه مناسبی قرار ندارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: در خصوص پخت نان با کیفیت در خوزستان با استانداردهای مدنظر فاصله داریم که در این زمینه می‌بایست واحدهای نانوایی استانداردهای تعریف شده و الزامات بهداشتی را رعایت کنند.

حسن زاده با بیان این‌که احداث مجتمع‌های نان را در اهواز یکی از راهکارهای تولید نان با کیفیت در این شهرستان است، عنوان کرد: سرمایه‌گذاری و ساماندهی مجتمع‌های نانوایی سنتی یکی از راه‌هایی است که می‌تواند به پخت نان با کیفیت کمک شایانی کند.

وی ادامه داد: رعایت اصول و الزامات اولیه بهداشتی جهت پخت نان در نانوایی‌ها از دیگر عواملی است که بر روی کیفیت، بهداشت و نرخ نان تاثیرگذار خواهد بود و نقش موثری در این زمینه خواهد داشت.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان خاطرنشان کرد: در این زمینه و با توجه به وجود واحدهای نانوایی غیرمجاز در شهرستان اهواز، این واحدها باید هرچه سریعتر ساماندهی شود تا شاهد پخت نان با کیفیت‌تری در اهواز باشیم.
منبع: ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
شهروند اهوازی
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
متاسفانه فرد مسئول و پاسخگویی وجود ندارد نانوایی ها در سطح شهر با آرد کیک و ذرت اقدام به پخت نان بی کیفیت می کنند که وزن آن نصف مقدار تعیین شده است و تقریبا" همه نانوایی ها آزاد پخت می کنند تابلو هم ندارند نظارت هم صفر است از خدا بترسید و مشکل نان مردم را حل کنید ببینید خارج از خوزستان چه خبر است از شهرهای دیگر یاد بگیرید از دست شما به خدا پناه می آوریم شورای آرد و نان در خواب است!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین