کد خبر: ۴۷۹۱۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱

هرج و مرج در باشگاه بارسلونا/خشم هواداران

درگیری پلیس اسپانیا با رای دهندگان همه پرسی استقلال کاتالونیا باعث هرج و مرج در باشگاه بارسلونا شد.
آفتاب‌‌نیوز :
امروز (یکشنبه) مردم کاتالونیا قصد داشتند برای همه پرسی استقلال این ایالت به پای صندوق های رای بروند اما پلیس تعداد زیادی از صندوق های رای را جمع کرد و با مردم درگیر شد.

این اتفاق باعث شد باشگاه بارسلونا جلسه‌ای را برگزار کند تا در صورت لزوم دیدار این تیم برابر لاس پالماس در نوکمپ لغو شود. با این حال تلاش آبی‌اناری‌ها بی‌نتیجه بود و این بازی برگزار شد اما بدون تماشاگر. باشگاه کاتالانی تصمیم گرفت به نشانه اعتراض این بازی را پشت درهای بسته برگزار کند.

این اتفاق علاوه بر این که باعث خشم هواداران شد دو دستگی در تیم کاتالانی را نشان داد. ابتدا کارلس ویلاروبی به عنوان نایب رییس باشگاه استفعای خود را آماده کرد. او به خاطر برگزار شدن این بازی چنین تصمیمی را گرفت.

سپس برخی از بازیکنان مخالف برگزاری این دیدار قصد نداشتند به میدان بروند. یکی از مخالفان اصلی جرارد پیکه بود. مدافع اسپانیایی که امروز به پای صندوق‌های رای رفت و رای داد نمی‌خواست برابر لاس‌پالماس بازی کند. در نهایت باشگاه توانست همه بازیکنان را راضی کند تا در این دیدار حاضر شوند.

خشم هواداران بارسلونا از برگزاری دیدار تیم‌شان پشت درهای بسته

همچنین هواداران بارسلونا که پشت درهای بسته نوکمپ ماندند و اجازه نیافتند دیدار تیمشان برابر لاس پالماس را از نزدیک تماشا کنند نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، دیدار امروز (یکشنبه) بارسلونا و لاس پالماس با وجود حواشی زیاد و احتمال لغو شدن در نهایت برگزار شد. با این حال کمتر از یک ساعت به شروع بازی باشگاه بارسلونا اعلام کرد این دیدار پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

هواداران آبی‌اناری‌ها که برای تماشای بازی خود را به ورزشگاه رسانده بودند پشت در ها ماندند و از این اتفاق عصبانی شدند.

سپس طرفداران خشمگین بارسا خواستار استعفای خوسپ ماریا بارتومئو (رییس باشگاه بارسلونا) شدند.

آنها پیش از این در نوکمپ و در جریان بازی تیمشان شعار "بارتومئو استعفا بده" را سر داده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
0
0
چقدر حساسن ها
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین