کد خبر: ۴۷۹۴۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
قاضی‌پور در اخطاری مطرح کرد

لاریجانی و فرزندانش تابعیت کانادایی ندارند/ وزارت ارتباطات با این سایت دروغ‌افکن برخورد کند

یک نماینده اصولگرای مجلس انتشار مطالبی در یکی از سایت‌های ضد انقلاب درباره تابعیت کانادایی لاریجانی و سفر فرزندانش به این کشور را کذب محض خواند و خواستار برخورد وزارت ارتباطات با این سایت شایعه پرداز و دروغ افکن شد.
آفتاب‌‌نیوز : نادر قاضی‌پور با استناد به اصل 22 قانون اساسی در اخطاری در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس گفت: سایتی با مدیریتی ضد انقلاب همچون خوره به جان نیروهای انقلاب افتاده و با بهانه‌های واهی به دنبال تخریب و سلب اعتماد عمومی و کاشت بذر ناامیدی در جامعه است. این سایت با تمسک به اطلاعات جعلی و تماما دروغ می خواهد شخصیت‌ها و مقامات کشوری و لشکری را مورد اتهام و ترور قرار دهد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: این سایت یک روز از آقای عارف حرف می‌زند و روزی دیگر به ناحق و به دروغ نام دکتر لاریجانی را بر سر زبان‌ها می‌اندازد. با این مطلب که ایشان تابعیت کشور کانادا دارد. فرزندانش در آن کشور هستند. ما نمایندگان می‌دانیم آقای لاریجانی دو فرزند پسر دارد که یکی در حوزه علمیه قم مشغول طلبگی است و دیگری دانشجوی دکتری در تهران است که در این ایام نیز عزاداری می‌کرده است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه تاکنون فرزندان لاریجانی هیچ سفر خارجی نداشته‌اند، خواستار برخورد با این سایت دروغ افکن و شایعه پرداز شد و گفت: وزیر ارتباطات باید پاسخگو باشد. ایشان می‌تواند برخورد کند اما سوال این است که چرا برخورد نمی کند.

قاضی‌پور با بیان اینکه مجلس یکی از ارکان نظام است، گفت: امام و رهبری هر دو فرمودند که مجلس در راس امور است. امروز اگر رئیس مجلس را نشانه گرفته‌اند یعنی تمام نمایندگان را نشانه گرفته‌اند.

وی خطاب به مطهری گفت: از شما به عنوان رئیس جلسه می‌خواهم به وزیر ارتباطات ابلاغ کنید که جلوی این سایت شایعه پراکن و تفرقه انداز را بگیرد.

به گزارش ایسنا، علی مطهری رئیس جلسه در پاسخ به این اخطار گفت: آقای قاضی‌پور صحبت شما نوعی ارتشاء مطلب بود. یک سایتی در گوشه‌ای مطلبی زده که شما آن را بازگو کردید. البته این احساس مسئولیتتان قابل تقدیر است.

نائب رئیس مجلس ادامه داد: اینگونه مطالب در سایت‌های خبری و کانال‌های تلگرامی زیاد است. اگر در این باره مطلبی در یکی از سایت‌های خبری بیان شود هیات نظارت بر مطبوعات می‌تواند به عنوان مدعی العموم ورود کرده و پیگیری کند وگرنه کمیته تشخیص مصادیق مجرمانه مستقر در وزارت ارتباطات می‌تواند پیگیر این موضوع باشد. اگر شاکی خصوصی نیز وجود داشته، می توان به طریق اولی پیگیر شد.

وی در ادامه گفت: متاسفانه این گونه مطالب درباره مقامات گفته می‌شود ولی مردم ما آن را به راحتی نمی‌پذیرند. ما نیز می‌دانیم پسران آقای لاریجانی یکی طلبه و دیگری در تهران مشغول تحصیل است. پس این گونه مطالب به جایی نمی‌رسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
0
0
باور کردم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین