کد خبر: ۴۷۹۵۸۰
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳

مهاجم اروپاندیده، زنگ خطر برای سردار و گوچی و کریم!

کاوه رضایی سرانجام در لیست کارلوس کی‌روش قرار گرفت. سرمربی تیم ملی با دعوت از او بار دیگر ثابت کرد چقدر ترانسفر به اروپا در چیدن لیستش، اهمیت دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
روزنامه خبرورزشی نوشت: كاوه در استقلال خوب گل مي‌زد و خوب پاس گل مي‌داد اما اين اتفاق‌ها در ليگ برتر مي‌افتاد. وقتي كاوه اين موضوع را فهميد، به استقلال نه گفت و به اروپا رفت. او مي‌دانست كليد رسيدن به تيم ملي را بايد در اروپا پيدا كند. به هر سختي كه بود، كاوه توانست به باشگاه شارلواي بلژيك ملحق و وارد فوتبال اروپا شود. حتي با ورود به اروپا، نام كاوه در ليست 50 نفره تيم ملي حضور نداشت ولي با گلزني‌هاي خوب اين بازيكن در بلژيك، سرانجام كي‌روش تصميم گرفت نامش را وارد ليست كند. كارلوس چند هفته اين بازيكن را زير نظر گرفت و در نهايت او را به تيم ملي دعوت كرد.

تا پيش از اين هرزمان از كي‌روش مي‌پرسدند چرا كاوه رضايي را به خاطر درخشش در استقلال دعوت نمي‌كند پاسخ مي‌داد: «چطور دعوتش كنم؟ با حضور سه فوروارد آماده در اروپا؟» قطعاً حالا كي‌روش ديگر اين حرف را نمي‌زند چون كاوه حتي بالاتر از سطح بعضي از فورواردهاي تيم ملي در اروپا بازي مي‌كند.

رضايي امسال 4 گل در ليگ بلژيك به ثمر رسانده و از حالا نام خود را مطرح كرده است. سردار آزمون مهاجم شماره يك تيم ملي اما با وجود گلزني خوب براي ايران، همچنان در روسيه ناكام است. او امسال با گذشت 12 هفته از ليگ، حتي يك گل هم نزده است. كريم انصاري‌فرد هم كه كلاً در ليست المپياكوس جايي نداشته و خارج از تركيب بوده است. حتي با حضور سرمربي جديد هم، كريم شانسي براي حضور در ليست پيدا نكرده است. تنها وضعيت گوچي كمي شبيه به كاوه است. او تا اينجاي ليگ هلند 2 گل به ثمر رسانده و اميدوار است در هفته‌هاي آينده دوباره بتواند در گلزني موفق باشد.

همين قياس در عملكرد باشگاهي نشان مي‌دهد كاوه رضايي در حال حاضر حتي شرايط بهتري نسبت به ديگر فورواردها دارد ولي مسئله اينجاست كي‌روش احتمالاً به بازيكناني بيشتر اعتماد مي‌كند كه روزهاي متمادي در اردو بوده‌اند. علاوه بر اين سردار در آخرين بازي تيم ملي مقابل سوريه موفق شد دو بار با پيراهن ايران گل بزند و نام خود را دوباره سر زبان‌ها بيندازد. البته او در حالي روسيه را ترك كرده و به تيم ملي آمده كه از نظر روحي شرايط ايده‌آلي ندارد. روس‌ها به خاطر گل نزدن‌هاي او، به شدت از اين بازيكن انتقاد كرده‌اند و بي‌شك او مي‌تواند در تيم ملي بار ديگر خود را احيا كند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین