کد خبر: ۴۸۰۱۹۶
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

سید احمد خاتمی: دلخوش به حمایت اروپایی‌ها در بحث برجام نباشید

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: رئیس قوه قضاییه محکم در برابر فتنه گران ایستاده این هم هزینه اش است، با این ترفندها می خواهند آنهارا ازهدف والایشان بازدارند که نخواهند توانست.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام سید احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه امروز(14 مهر) در سخنانی بیان کرد: از اول انقلاب نظام و انقلاب هدف بوده از جمله روش ها هم تخریب مسئولین عالی رتبه است.

وی ادامه داد: الان روش عوض شده و وارد ترور نرم افزاری شدند و تخریب شخصیت رییس مجتهد قوه قضاییه است، ریشه آن هم روشن است، قوه قضاییه عزمش را جزم کرده با مفسدین اقتصادی قاطع برخورد کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت:رییس قوه قضاییه محکم در برابر فتنه گران ایستاده این هم هزینه اش است، با این ترفندها می خواهند آنهارا ازهدف والایشان بازدارند که نخواهند توانست.هم وزیر اطلاعات و هم رییس سازمان اطلاعات سپاه این تهمت ها را تکذیب کردند.

به گزارش میزان، خاتمی با بیان این مطلب که قطعا مسئولان نظام می دانند که منشا این شایعات چیست، تصریح کرد: قطعا مسئولان نظام می دانند که منشا این شایعات چیست؛سایتی است که بهایی ها تبلیغش می کنند و آنرا تامین می کنند.مسئولان با این سایت های ضد انقلاب قاطعانه برخورد کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد:امریکا هم جسم و هم روح برجام را نقض کرده. می گویند باید گفتگوی مجدد صورت بگیرد و مسئولین ما هم می گویند برجام قابل مذاکره مجدد نیست که این موضع در شان ملت ایران هم هست.دلخوش به حمایت اروپایی ها نباشید؛اگر امر اروپا دایر باشد بین اینکه ایران را انتخاب کند یا امریکا را امریکا را انتخاب می کند.
 
وی با اشاره به همه پرسی جدایی اقلیم کردستان عراق از دولت مرکزی گفت: متاسفانه مسئولان اقلیم گوششان به حرف حساب بدهکار نبود و به تعبیر رهبر معظم انقلاب در روز سوم مهرماه با برگزاری این همه پرسی خیانتی را صورت دادند ولی خوشبختانه آنچه آنها را ناکام گذاشت، این بود که جهان نیز این همه پرسی را به رسمیت نشناخت و حتی آمریکا بیانیه داد که این همه پرسی را به رسمیت نمی‌شناسد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران بیان کرد: حتی رژیم صهیونیستی که قبل از این همه پرسی از آن حمایت می‌کرد بعد از اجرای آن رسما از این موضوع حمایت نکرد .هر چند که موضع این دوکشور در این باره رندانه به نظر می‌رسد. وحدت بین ایران، عراق و ترکیه راهکار است و باید تا دیر نشده مسئولان یک پیمان قوی با هم ببندند و این توطئه را در نطفه خفه کنند.

خاتمی با اشاره به حادثه اخیر لاس وگاس در آمریکا افزود: این حادثه اتفاقی است که خطیب جمعه نمی‌تواند از آن بگذرد، یک آدم در طبقه سی و دوم هتلی در لاس وگاس 60 نفر را کشته و بیش از 500 نفررا مجروح کرده است. در این حادثه سه موضوع باید مورد بررسی قرار گیرد. اول اینکه با کشتن بیگناهان در هر کجای دنیا را محکوم می کنیم چه در لاس وگاس چه در سوریه، یمن و بحرین باشد، اینکه با بشریت دوگانه برخورد شود، نفاق است.در خبرها آمده بود این قاتل با آرامش چند خشاب عوض کرده و این همه آدم را کشته بود،‌ وقتی آمریکایی ها دم از اقتدار می زنند باید از نیروی نظامی ما یاد بگیرند که قبل از انجام هر توطئه‌ای، توطئه گر را سر جایش می‌نشانند.

به گزارش انتخاب، وی تصریح کرد: حرف ما به مردم آمریکا این است که از دولتمردان و زنانتان بخواهید به جای فضولی در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی که در هر جایی که شلوغی هست یک پای آن فضولی‌های آمریکا است این اقدامات را تمام کنند و بیشتر به فکر شهروندان کشورشان باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین