کد خبر: ۴۸۰۵۳۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳

پیام صریح روحانی درباره خاتمی

رییس جمهوری کشورمان در پیامی اینستاگرامی نوشت: آیا کسی که در انتخابات مردم را تشویق کرده تکرار کنند و پای صندوق رای بیایند نباید تشویق شود؟ متاسفانه همیشه جناحی خاص تشویق می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
در پست اینستاگرام صفحه دکتر حسن روحانی آمده است: کسی که در انتخابات خیلی تأثیرگذار بوده و مردم را تشویق کرده که تکرار کنند و پای صندوق رأی بیایند آیا نباید تشویق شود؟! متأسفانه جناحی خاص همیشه تشویق می‌شود و جناح دیگر که از ابتدا هم دیوارش کوتاه بوده، مورد تنبیه قرار می‌گیرد. این نوع رفتارها را باید رها کنیم و از نتایج انتخابات 92، 94 و 96 تجربه کسب کنیم.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ در ادامه این پیام آمده است: اعتماد عمومی جامعه و سرمایه اجتماعی ما با رقابت ناسالم حفظ نمی‌شود. البته بعضی دستگاه‌ها شاید بیکارند و ناچارند عده‌ای را هر ساعت احضار کنند!

‌در شورای عالی انقلاب فرهنگی و جلسات دولت همیشه گفته‌ام که راه خوبی را برای اداره دانشگاه‌ها انتخاب نکردیم؛ ما دانشگاه و مدیریت و اداره آن را چند قطعه کردیم و هرجا یک مسئول گذاشتیم؛ یکی مسئول دین مردم، یکی مسئول علم مردم و یکی مسئول انقلاب است!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Turkey
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
0
4
احتياج به برخورد عاجل با قانون شكنان و كساني داريم كه از قدرت خود سوء استقاده مي كنند توئيت كردن در اينستا راه چاره نيست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
1
5
پیام ملت به رئیسی
منتظر 1400باشید
خاتمی تنها نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
0
3
روحانی باید علناً و بی پرده در این باره صحبت کند و اعتراض کند هم از منظر رئیس جمهوری که مسئول اجرای قانون اساسی است و هم از منظر حقوق شهروندی که یک عده نتوانند با اختیارات فراقانونی که برای خود قائل شده اند دیگران را از هستی ساقط کنند. روحانی نباید در این باره سکوت کند و گرنه فردا برای خودش هم همین ماجرا تکرار می شود و همین بلا را پس از ریاست جمهوریش بر سر خودش می آورند.
ناشناس
|
Germany
|
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
0
0
بلبل در قفس...... اینست رسم زمانه از همان آغاز
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین