کد خبر: ۴۸۱۰۶۰
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸

برانکو: وضعیت خودم مشخص نیست، چه برسد به کریمی/ بله، از کرواسی پیشنهاد داشتم اما فعلا منتفی است

سرمربی پرسپولیس گفت تیمش برای کسب سه امتیاز به اهواز می‌رود.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین امروز پرسپولیس درباره دیدار با استقلال خوزستان اظهار کرد: یک روز قبل از بازی به اهواز می‌رسیم. فردا خواهیم دید که چه کسانی بازی می‌کنند. در حال حاضر خلیل زاده به تمرینات بازگشته است. الان بازی با استقلال خوزستان از همه چیز برای ما مهم‌تر است و بدون هیچ حساب‌گری پا به این دیدار می‌گذاریم و به دنبال حداکثر امتیاز هستیم.

او گفت: در کنار تمام احترامی که برای ویسی قائلم که دو سال پیش هم موفق شد قهرمان لیگ برتر شود، برای برد استقلال به خوزستان می‌رویم. فرشاد احمدزاده مصدوم است ولی سیدجلال حسینی به این دیدار می‌رسد.

برانکو درباره وضعیت شجاع خلیل‌زاده گفت: فردا به این نتیجه تمرین امروز شجاع را مشاهده می‌کنیم. او کشیدگی مختصری داشته که رو به بهبود است. ان‌شاء‌الله که همه چیز خوب خواهد شد چون شجاع بازیکن مهمی برای ما است.

سرمربی پرسپولیس درباره روند تمدید قراردادش با این تیم تصریح کرد: صحبت برای تمدید قرارداد را شروع کرده‌ایم ولی هنوز نهایی نشده است.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی باعث تردید او درمورد تمدید قرارداد با پرسپولیس شده است گفت: نه این مساله ربطی به او موضوع ندارد. ما تیم عالی داریم و اگر امکان آوردن بازیکن را نداشته باشیم هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد. این موضوعی نیست که بخواهد به آن پرداخته شود. البته به دنبال این هستیم که در جریمه‌ها تخفیف بگیریم. اما محرومیت پرسپولیس در روند تمدید قراردادم تاثیر گذار نیست.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال که چرا سرمربی‌گری تیم ملی کرواسی را قبول نکرده‌است، اظهار کرد: من با پرسپولیس قرارداد دارم و درست نبود که بخواهم درمورد این موضوع صحبت کنم. ۲۴ ساعت قبل از دیدار کرواسی و اوکراین درباره این موضوع صحبت کردیم که در حال حاضر منتفی است. البته همه چیز امکان پذیر است اما در حال حاضر رفتن من به کرواسی امکان پذیر نیست.

او افزود: در مورد قرارداد من هر دو طرف علاقه‌مند به تمدید هستند. اما اینکه من پیشنهادات دیگری دارم بله درست است، دارم. اینکه در یک ماه آینده چه اتفاقی میفتد مشخص نیست. به قول معروف همه گزینه‌ها روی میز است.

برانکو در ادامه درباره حضور بیرانوند در دیدار با استقلال خوزستان، گفت:او ۲۴ ساعت قبل از بازی به ما اضافه می‌شود اما همه چیز احتمال دارد. اگرچه طبق مقررات فیفا یک بازیکن باید ۷۲ ساعت استراحت داشته باشد باید با ملی‌پوشانمان کار کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال دستیار علی کریمی در پرسپولیس بیان کرد: تا جایی که می‌دانم علی کریمی با نفت تهران قرارداد داشته است. او یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ ایران است. من از صمیم قلب خوشحالم که او تجربیاتش را به فوتبال ایران انتقال می‌دهد. متاسفانه یک سریال در مربیگری او در نفت پیش آمد. من هنوز وضعیت خودم مشخص نیست، چطور می‌نویسند که علی کریمی می‌خواهد دستیار من شود؟

او در واکنش به اخمو بودنش در تمرین امروز پرسپولیس، اظهار کرد: نه من خیلی خوب هستم. بعضی وقت‌ها که لازم باشد سر بازیکنان داد بزنم، داد می‌زنم ولی الان خیلی سرحال هستم چون بازیکنان این انرژی را به من می‌دهند. بالاخره هر تیمی افت و خیز دارد. بایرن مونیخ، چلسی و رئال مادرید هم این اتفاقات را پیش رویشان داشته‌اند. نمی‌شود که همیشه با ۲۰۰ کیلومتر در ساعت حرکت کرد. گیر ندهید دیگر!

برانکو در پایان در پاسخ به این سوال که چقدر به صعود کرواسی امیدوار است گفت: فردا خواهیم دید. در حال حاضر وضعیت سختی دارد و خودمان هم مقصر هستیم. دو بازی به ترکیه و ایسلند باختیم و مقابل فنلاند هم نتیجه خوبی نگرفتیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین