کد خبر: ۴۸۱۲۶۴
تعداد نظرات: ۷۷ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
ابوحمزه می‌گوید رهبری اجازه حضور خاتمی در حسینیه امام را ندادند

فرمانده سپاه ثارالله: مهدی جهانگیری را ما بازداشت کردیم/نمایندگان نمی‌دانند خاتمی ممنوع‌التصویر است؟/ادعایی علیه نمایندگان و مرعشی/به کارگزارانی‌ها پیام دادیم که پاسخگو باشید‌ وگرنه با سپاه طرفید/سپاه از کسی اجازه نمی‌گیرد/سراغ تک‌تکشان می‌رویم

فرمانده سپاه ثارالله به اشاره به اقدام سپاه کرمان طی چند روز گذشته و دستگیری مهدی جهانگیری، از برخی نمایندگان که اخیرا از سیدمحمد خاتمی حمایت کرده بودند، انتقاده کرده و گفت: نمایندگان نمی دانند سید محمد خاتمی جزء سران فتنه است؟ این فرد ممنوع التصویر و ممنوع الخروج است؟ آیا نمی دانند در این ۸ سال تا الان مقام معظم رهبری یک بار اجازه حضور او را در حسینیه حضرت امام(ره) ندادند؟ آیا نمی دانند که در این ۸ سال حضرت آقا نامه تسلیت را نه به ایشان و نه به برادرشان نداده اند؟/از خطوط قرمز نظام عبور می‌کنند/دیگر نمی‌توانند بگویند ما انقلابی هستیم/سپاه هر کس را که بخواهد بر خلاف مردم و نظام حرکت کند، سریع بر علیه‌اش بلند می شود ما سراغ تک‌تکشان می‌رویم/به کارگزارانی‌ها پیام هم داده‌ایم و باز هم می‌گوییم بیایید پاسخگو باشید و حساب و کتاب‌ها را بگویید ‌و گرنه با سپاه طرفید/سپاه جلوی انها خواهد ایستاد‌
آفتاب‌‌نیوز :
سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیدار با امام جمعه شهرستان بردسیر اظهار کرد: یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب که چند سال بر آن تأکید دارند، انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن است.

به گزارش آفتاب‌نیوز، خبرگزاری بسیج با انتشار اظهارات فرمانده سپاه ثارالله، نوشت: وی به تبیین ویژگی های مهم انقلابی بودن پرداخت و با بیان اینکه اولین ویژگی، اطاعت از مقام منیع ولایت است؛ افزود: نیروهای انقلابی همیشه خودشان را بدهکار می دانند و صریح و شفاف مواضع را اعلام می کنند اما نیروهای غیرانقلابی اهل مماشات هستند و اهل هزینه کردن برای انقلاب نیستند.

فرمانده سپاه ثارالله: مهدی جهانگیری را ما بازداشت کردیم/نمایندگان نمی‌دانند خاتمی ممنوع‌التصویر است؟/ادعایی علیه نمایندگان و مرعشی/به کارگزارانی‌ها پیام دادیم که پاسخگو باشید‌ وگرنه با سپاه طرفید/سپاه از کسی اجازه نمی‌گیرد/سراغ تک‌تکشان می‌رویم

سردار ابوحمزه تصریح کرد‌: طی روزهای گذشته چند نفر از نمایندگان استان کرمان در حمایت از خاتمی نامه‌ای امضاء کرده‌اند و برخی از رسانه‌های استان نیز در حمایت از عدم امضاء این نامه جنجال به پا کردند.

گزیده اظهارات فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

*(با اشاره به نامه تذکر نمایندگان به رئیس‌جمهور در حمایت از سیدمحمد خاتمی) آیا این نمایندگان نمی‌دانند سید محمد خاتمی جزء سران فتنه است؟ این فرد ممنوع التصویر و ممنوع الخروج است؟ آیا نمی دانند در این ۸ سال تا الان مقام معظم رهبری یک بار اجازه حضور او را در حسینیه حضرت امام(ره) ندادند؟ آیا نمی دانند که در  این ۸ سال حضرت آقا نامه تسلیت را نه به ایشان و نه به برادرشان نداده اند؟

سردار ابوحمزه با اشاره به سوالات فوق الذکر تصریح کرد: آیا این نمایندگان استان و کسانی که نامه حمایتی را امضا کردند می‌توانند بگویند ما نماینده مردم هستیم و در حالی که از خطوط قرمز نظام عبور می‌کنند؟ این چه نماینده مجلسی است که اینگونه رفتار می کنند؟ مردم این نمایندگان را فراموش نمی کنند. اگر انسان بخواهد انقلابی بماند، انقلابی فکر و انقلابی عمل کند باید پشت سر مقام ولایت حرکت کند و الّا دچار ضلالت و گمراهی می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت‌: یکی از دلایلی که برخی در طول این ۳۸ سال از گردونه انقلابی بودن حذف شده و منزوی شدند اطاعت نکردن از ولایت بود.

وی با طرح این مسئله که  چرا در سوریه میجنگیم، ادامه داد: اسلام خط حد و مرز ندارد و همه ما مسئولیم چرا که در اسلام مسئول و غیرمسئول نداریم.

*این حرکتی که این نمایندگان مجلس انجام دادند آب به آسیاب دشمن ریختن است. دیگر نمی‌توانند بگویند ما انقلابی هستیم، ما ولایی هستیم، در خط ولایت هستیم. اطلاعت از رهبری حدودی دارد. چه بدانند و چه ندانند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به حصر موسوی و کروبی افزود: با این وجود ۴ نماینده استان برای خوش‌خدمتی نامه حمایتی سران فتنه را امضاء می کنند‌. مگر فراموش کرده اید این سران فتنه چکار کردند آنها  کشور را تا مرز سقوط پیش بردند.

ابوحمزه  با متذکر شدن این نکته که خط نیروهای انقلابی و دیدگاه آنها روشن است و اهل مماشات و رودربایستی و زد و بندهای سیاسی نیستند؛ اظهار داشت: انقلابی ها، دیدگاه خود را که برگرفته از دیدگاه رهبری است روشن بیان می کنند و اهل تعارف نیستند. فرق نمی کند که چه مسئولیتی داریم. روحانی یا پاسدار ، دکتر یا مهندس، استاد دانشگاه یا کارگر ، باید مشخص کنید که انقلابی هستید یا خیر.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به اشاره به اقدام سپاه کرمان طی چند روز گذشته  و دستگیری مهدی جهانگیری گفت‌: در استانی که یک جوان مجبور است با هزاران مشکل ۳ میلیون وام بگیرد، این آقایون میلیارد میلیارد هزینه می کنند. برادر ایشان به جای اینکه بیاید این اقدام برادرش را تقبیح کند، می گوید: اینها به دنبال تسویه حساب شخصی هستند. من به صراحت اعلام می‌کنم که سپاه هر کس را که بخواهد بر خلاف مردم و نظام حرکت کند، سریع بر علیه اش بلند می شود ما سراغ تک تکشان می رویم.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه بسیاری از امکانات استان امروز در دست جریان کارگزاران است، ابراز کرد: هواپیمایی ماهان، هفت باغ، دل عالم و کرمان موتور در دست کسانی است که فرقی با مردم ندارند؛ چرا این سخنان گفته نمی‌شود و مردم مطالبه نمی‌کنند؟ چرا کسی پاسخگوی این سوالات نیست؟ امروز تعدادی کاملا به منابع اقتصادی استان کرمان مسلطند و به کسی هم پاسخگو نیستند؛ اما باید آنقدر مطرح شود تا مردم مطالبه کنند و روحانیون در این صورت می تواند رسالت خود را انجام دهند.

سردار ابوحمزه با تأکید بر اینکه مشکل اصلی استان کرمان حزب کارگزاران با محوریت مرعشی است که تمامی امکانات استان را در اختیار دارند، تصریح کرد: مهم‌ترین کار جمهوری اسلامی ایجاد عدالت اجتماعی است چرا که فلسفه انقلاب ایجاد عدالت است.

وی با بیان اینکه مردم را باید سر خط مطالبه گری بیاوریم، افزود: هرکس در هر جایگاهی که  مسئولیتی دارد باید پاسخگو باشد.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه محافظه کاران، غیر انقلابی اند؛ گفت: انقلابی ها خودشان را بدهکار انقلاب می دانند، نه طلبکار انقلاب؛ کسانی که خود را در این کشور طلبکار انقلاب می دانند انقلابی نیستند و انقلابی فکر نمی کنند، چرا باید نمایندگان مردم که باید از حقوق مردم در مجلس دفاع کنند نامه حمایتی از سران فتنه را امضا می کنند و کسی صدایش در نمی آید؟  این نمایندگان به خاطر حرف مرعشی و مشخص شدن کمک یک میلیاردی که به هر کدام از آن نمایندگان کرده بود این اقدام را کردند و الان مشخص می‌شود که اینها نماینده مردم نیستند.
 
سردار ابوحمزه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص بصیرت و مطالبه گری مردم افزود: شهرستان بردسیر از  امام جمعه بزرگوار تا همه مردم باید بیدار باشند و مطالبه گری کنند همه باید مراقبت کنند تا کسی از خطوط قرمز نظام عبور نکند. سپاه هم برای عبور اینها از خطوط نظام محکم جلوی انها می ایستد و با آنها برخورد می کند و از کسی اجازه نمی گیرد.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن اشاره به موضوع مهدی جهانگیری که از کسی اجازه نگرفتیم، ادامه داد‌: وظیفه سپاه حفظ انقلاب است و پس همه باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم و احساس تکلیف داشته باشیم اگر نخواهیم انجام تکلیف کنیم با هزاران توجیه می‌توانیم شانه خالی کنیم. حرف ما این است که چرا حزب کارگزاران بعد از چندین سال پاسخ مردم را نمی دهد؟ چه برجستگی دارند که تمام امکانات استان در اختیارشان است‌؟ سپاه جلوی انها خواهد ایستاد‌. به آنها پیام هم داده‌ایم و باز هم می گوییم بیایید پاسخگو باشید و حساب و کتاب‌ها را بگویید ‌و گرنه با سپاه طرفید. همه کارهای غیرقانونی و اموالی که غیرقانونی تصرف کرده‌اید را به بیت المال برمی‌گردانیم.

سردار ابوحمزه اذعان کرد‌: همه ما باید پاسخگوی شهدا باشیم‌، همه ما یک روز در آخرت یک حساب و کتابی داریم‌، امتحان سختی در پیش داریم و همه این مواردی که گفتم از جبهه انقلاب و جبهه ۸ سال دفاع مقدس سخت تر است. اینجا باید همه مواضع خودشون را به صراحت اعلام کنند.

وی با بیان اینکه انقلابی ها با تمام وجود در خدمت مردم هستند؛ خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری چهار بار به مسئولین در مقاطع مختلف فرموند «همه مسئولین از صدر تا ذیل نوکر و خادم مردم هستند» لذا شأن یک مسئولیت فقط خادمی و نوکری است و باید نوکری مردم را کرد که قاطع ایستادند. پس رییس جمهور و وزیر و وکیل و مسئول و…. شانی نیست. همه باید خدمتگذار مردم باشیم، باید کار درست را انجام دهیم و راه درست را برویم، الان ولایت نیاز به عمار دارد اینجاست که وظیفه شما مشخص می شود و شما باید عمار حضرت آقا در بردسیر باشید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷۷
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
6
75
اینده ایران ...
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
خاتمی روچشم مردم جای دارد چه شماخوشتان بیاید چه نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
102
17
درورد بر رزمندگان اسلام
تا کور شوند فاسدان و ... فساد طلبان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
مگه چی گفته
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
18
113
مگر شما قو قضاییه هستید که مردم را بازداشت میکنید اگر موردی بوده شکایت میکردید قوه قضاییه میرفت ایشان را بازداشت میکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
17
113
از طرف مردم حرف نزنيد مردم به اين نمايندگان راي دادند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
14
88
این آقا دقیقا چه کاره هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
این مرد نماینده خودش هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
13
74
مگر مي شود سپاه از كسي اجازه نگيرد و سرخود عمل كند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
فعلا که اينجوريه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
11
95
خوب اين نمايندگان نماينده مردم هستند و مردم هم به آقاى خاتمى ارادت دارند. اينها كه نماينده ...نيستند. ..
خروس محله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
101
20
اگر یک نفر باشد که مرد و مردانه حرف راست زده باشد این سردار است. ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
10
89
اقای سردار ازاصول گرایان هم بازداشت کنید ممنون میشویم در ضمن زمان ریاست جمهوری قبلی کجا بودیید
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
83
19
درود خدا برسپاهیان ولایتمدار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
درود خدا بر سپاهیان حق طلب ولایتمدار.
ناشناس
| - |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
خخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
7
64
معلوم شد چرا جهانگیری رو گرفته اند.و...................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
10
61
متوجه نشدیم این فعالیت های اقتصادی که در کرمان صورت میگیرد وعملا بخش مهمی از اقتصاد استان را عهده دار است و هزاران شغل مستقیم و غیر مستقیم ایحاد کرده جرم است
هوا پیمای ماهان بخش عظیمی از حمل و نقل هوائی کشور را دارد ما فکر میکردیم که از افتخارات استان کرمان است .
مریل
|
Germany
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
13
88
هرکسی برا خودش یه دولتی تشکیل داده. فرمانده سپاه یه استان داره برای مردم یه کشور خط و نشون می کشه . هه هه هه هه هههههههههههههههههههههزززز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
11
65
پس معلوم شد سیاسی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
8
55
از بعضی ادمها جوری صحبت می کنند که نعوذبه اله ....و اینکار همه باید مثل اونها فکر کنند و لاغیر .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
10
60
واقعا تمامی ارکان قدرت به مردم پاسخگو هستند؟ دستگیری افراد وظیفه دستگاه قضایی است. ................................................
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
9
64
قابل توجه مقاماتیکه سخن از قانون مداری میزنند و مردم را برعایت قانون تشویق میکنند چه توضیحی دارند . این فضای امن است برای فعالان اقتصادی؟
قلم فرانسه
|
Turkey
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
7
74
سردار جان، در مورد ممنوع التصویری جناب سید محمد خاتمی به عرض مبارک می رساند نمایندگان می دانند! در عجبم که آقای رئیسی ناآگاه بودند و عکس مشترک چاپیدند! انشالله حافظه مبارک یاری نماید و هفته قبل از انتخابات ریاست جمهوری را مرور نمایید!
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
7
69
خوب ميگفتید مردم به شما رایی میدادن. چه کاریه که ما به رئیس جمهور رایی بدیم ........................
رسول مشهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
10
71
سردار ابوحمزه شما هم قوه قضاييه هستي و هم مجريه و هم مقننه و هم قوه نظامي.ديگر به هيچ چيز نياز نداريم.
شما حق نداري به كساني كه با راي مردم به مجلس رفته اند و نمايندگي مردم را دارند امر ونهي كني.چه كسي به شما اين اختيار را داده؟
با اين صحبتها تكليف راي مردم و نمايندگان مردم كاملا روشن است.
كاش فرماندهان تو به نحو مقتضي تو را گوش مالي بدهند تا ديگر جرات اين جسارتها را نداشته باشي.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
12
75
من به عنوان مردم مخلص آقای خاتمی هستم
پاسخ ها
یک جانباز از اسفراین
| - |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
ناشناس جان تو یک نفری اگر تو مخلص خاتمی هستی ماهم از فتنه بیزاریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
8
62
امام فرمود مجلس در راس امور است
رضا
|
United States of America
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
11
70
طبق فرموده امام خمینی دخالت نظامیان در سیاست ممنوع است
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
7
10
من سه بار مطالبی که ایشان گفتند خواندم همهش حرف احساساتی هست مثل کسی که جو گیر شده از نظر شما هر که با ما نیست. نیست باید گردد قانون قانون حرف را ولش کن همه ما انقلابی هستیم من میخوام امشب برم سر وقت پولدارهای شهر ما بگم چرا حق مردم شهرم را نمیدی چرا تو شهر فقیر دارد چرا بانک وام به فقیر نمیدهد ولی به تو وام میدهد رییس بانک را کتک بزنم ول کنید حرفها را مگر دوره احمدی نژاد به فقرا همینطوری وام میدادند ؟پس قضیه سیاسی هست قانون قانون چه میگوید انتخابات و مجلس و دولت شکست خوردید و در طرح نخست وزیری هم را کسی محل نذاشت حالا جو سازی و بحران سازی شروع شد دولت باید خودش را از این بحرانها کنار بکشد
ناشناس
|
Armenia
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
8
22
مردم ایران عاشق خاتمی اند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
6
18
کدام قانونی به این نهاد اجازه می دهد که در تمامی کارهای اجرایی ، اقتصادی ،تجاری ،اجتماعی ، فرهنگی،سیاستهای داخلی و خارجی ، قانونگذاری ، قضایی و ...... سرخود و بدون اجازه عمل کند ...............................................................
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
6
17
مردم نظرشان را در انتخابات اخیر به روشنی بیان کردند و به کسی رای دادند که مورد تایید خاتمی بود
جبارسینگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
3
7
با این وضع ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
7
19
چه کنيم خاتمي در قلبها ست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
5
14
کسانی که در مراسم تحلیف خود سوگند یاد کرده اند که پاسدار قانون اساسی و حقوق مردم باشند در هر رده ای که هستند باید پاسخ این فرد و کسانی درا که مثل او فکر میکنند بدهند. رئیس جمهور، رئیس قوه قضائیه، نمایندگان مجلس و... چرا اجازه میدهند مملکت هرکی هرکی باشد؟ این چه مملکتی است که در آن هیچکس سر جای خود نیست و حد و حدود خود را نمی شناسد؟
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
5
20
باسلام ودرود بر آقای خاتمی عزیز که هرروز عزیزتر از گذشته میشود .
اما جناب سردر این را بدان که از بیت المال حقوق میگیری ومردم ولی نعمتان تو و امثال تو هستند پس اول اینو یاد بگیر که به مردم و دوستدارانشان خدمت کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
4
11
همه فهمیدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
4
7
چه جالب با این تشرهای سردار آدم ی..............................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
4
12
هواپیمائی ماهان در اوج تحریم ها توانست هواپیماهای جدیدی وارد شبکه کند انصافا خدماتش
قابل تحسین است دست مدیرانش درد نکند ملت قدر دان است . ما نمیدانستیم که منشا این خدمات آقای مرعشی منتسب به کارگزاران بوده دستش درد نکند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
4
13
ای کاش ایشان از زبان مردم صحبت نمیکرد
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
4
16
آقای خاتمی محبوب دلهاست بیشتر نگرانی یک عده از حضرت حجت الااسلام سید محمد خاتمی محبوبیت ایشان بین مردم است ما هم میگوییم اگر خیلی نگرانید کمی آب بنوشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
4
14
سراغ همه مى رويد ؟؟؟؟ يا هر كسى را كه صلاح ميدانيد
امیرمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
2
16
مگرحضرت امام خمینی نفرمودندنظامیان نبایددرسیاست دخالت کنند؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
2
21
ميشه يكى بگه ايشون چكاره مملكت هستند؟؟
ميشه يكروزى ما هم بتونيم هركى را دلمون خواست بازداشت كنيم ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
2
13
از نظر اینها مردم فقط اقلیت اصولگرا و خشکه مقدسانند
بقیه مردم که با رای شان ثابت کردند به چه گروه فکری اعتقاد دارند را نخودی حساب میکنند و اصلا به حساب نمی اورند
برای همین است که میگویند ما از کسی اجازه نمیگیریم چون مردم و قانون و .....و اخلاق وخیلی ارزشهای انسانی برایش مهم نیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
2
12
بعداًمی گویند که چراپیشرفت نمی کنیم چرا همه اش درحال پسرفت هستیم .............................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
2
18
جمله بسار با معنی وغم انگیز است که سپاه از کسی اجازه نمی گیرد
خدا رحمت کند امام را چون ایشان این روزها را دیده بود که نظامیان را از دخالت در سیاست منع فرمودند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
2
10
کی میخواهی به افکارمردم احترام قایل بشی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
1
12
ما نفهمیدیم نماینده را مردم انتخاب میکنن یا .قانون اساسی که مردم رای دادندجمهوری بود. و منتخب مردم باید دقدقه مردم را داشته باشند و اگر به فکر مردم باشند نظام هم خود به خود حفظ میشود مردم ما همیشه قدر شناس هستند
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
1
11
از ماست که بر ماست.........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
2
11
شما از چه جايگاه قانوني به خود اجازه داده ايد يك شهروند جمهوري اسلامي را فقط بر اساس نظر خودتان كه چون ايشان پول دار است پس مجرم است بازداشت كرده ايد مگر اين از وظايف قوه قضاييه نيست چطور در روز روشن اصول قانون اساسي زير پا گذاشته ميشود كجاست رييس جمهور و مجري اصول قانون اساسي..................................
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
4
17
احتمالا این همه عصبانیت شما به این خاطر نیست که چرا این قسمت های اقتصادی که گفتید دست شما نیست ؟ ............................
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
3
15
جناب اگه راست میگویی و کارت سیاسی نیست برید بابک زنجانی رو بیارید وحق ملت رو ازش بگیرید برید احمدی نزاد رو بازداشت ,...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
2
18
سردار دفعه بعد شما هم کاندیدا شو بقیه هم کاندید شوند بعد ببین کدامتان بیشتر رای می آورید .هرچقدر بیشتر خاتمی را در محدودیت قرار دهید بیشتر محبوب مردم می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
2
21
سيد محمد خاتمي محبوب دل مردم ايران است. برويد ببينيد خودتان چقدر در دل مردم جاي داريد. بهتر است حرف دل مردم را بزنيد. مردم در انتخاباتهاي گذشته به حرف خاتمي به نامزد هاي اصلاح طلبان راي دادند. وقتي بعد از سي نفر نماينده تهران مورد تاييد اصلاح طلبان آقاي حداد با اختلاف زيادي نفر31 مي شود خوب مفهومش چيست؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
4
10
وای وای خاتمی تو چکار کردی تو با اخلاقت معجزه کردی طیف مقابلت .............................................
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
3
9
عشق منه خاتمی
چیکار کنم دوسش دارم
نمی دونم حرفای سردارو کجای دلم بزارم
محمود ميبدى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
3
2
ميشه بفرمائيد اگر اينجوريه
ما هم ميتونيم هركه را خواستيم دستگير كنيم.
نبايد اينجور باشه.
ما قوه قضائيه داريم.
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
3
2
سردار عزیز تمناً می شود باروتش را کمی کمتر کن
رضا همدان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
3
2
این آقا ندانسته داره وجهه ی سپاه رو تخریب میکنه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
1
2
احسنت ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
1
3
سپاه از کسی اجازه نمیگیرد ! سراغ تک تک شان میرویم ! این تعابیر ...............
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
4
1
چرا اینقدر از خاتمی تعرف و تمجید میشه؟؟؟؟؟؟واقعا چرا؟در عجبم....مدارا کنید.با سید
مقدم
|
Germany
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
7
5
برادرانی که به سخنان سردار اعتراض دارند متاسفانه وظیفه سپاه را مطالعه نکردن وظیفه سپاه حفظ انقلاب است هر جا وهر کسی که باعث به خطر افتادن انقلاب شود وظیفه سپاه مقابله با آن است برادران قبل از اینکه مطلب بنویسند بروند وظیفه سپاه را مطالعه کنند جایی که سپاه در مقابل داعش ایستاده وبهترین و خالص ترین نیروهایش شهیدمی شوند تاشما با شعور ها در امنیت باشید جایی که در مقابل ابرقدرتها مردانه ایستاده استکبار از ترس آنان فقط به واق واق کردن بسنده کردن جرات کوچکترین حرکتی ندارند.به جای قدر سناسی نا سپاسی می کنید کمی فکر کنید ببینید اگر سپاه نبود الان شما کجا بودید شما مقصر نیستید از آدم تا خاتم خصلت انسانها بر این بوده بیشتر به جذابیت تبلیغات شیاطین دل می بستند تا به پیام رهایی بخش پیامبران خداوند انشاالله همه ما را به راه راست هدایت کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
مشكل اينكه سپاه كه 20 درصد اقتصاد كشور را در دست دارد مي خواهد همه اقتصاد كشور را قبضه كنه انقلاب و وظيفه و... همه شعاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
کی گفته ؟
جدی واسم سوال
ناظر
|
Netherlands
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
6
4
آقای خاتمی در دل بسیاری جا دارند.
.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
2
3
با سلام دوستان عزیز لطفا هرج و مرج را در کشور رایج نفرمایید بگذاریم قانون انجام شود و فرا قانونی بودن به نفع کشور نیست
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
4
3
قضیه سیاسی هست زیاد جدی نگیرین تنش و پسامدهای انتخاباتی تا چند ماه باقی میماند ..
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
5
3
سردار دمت گرم...
حبیبالله حسینیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
1
0
سلام هرکس وظیفه خود انجام دهد
حسنی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
0
0
طبق قانون اساسی و طبق وصیت امام ره سپاه پاسداران و بسیج حق دخالت در امور کشور و مسائل سیاسی و حق ورود به احزاب و حق دخالت در انتخابات و امور مجلس و رفتار نمایندگان و ... و حق دستگیری هیچ فردی ندارد .
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
2
0
تو شهر ما هیچکی سرمایه گذاری نمیکنه چون جو سیاسی وبعضی حرکات و ترس ربسک طوری هست که همه چیز رصد میشه کی کجا میره چی میخوره چی میپوشه فقط خونه سازی ماشالاه فقط ویلا سازی عجب اشتغال مولد بحالیه سر مایه گذاری تو املاک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
3
1
ما عاشق خاتمی هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
0
شما هم که ماشاءالله خودسانسور شدی ! دو با ر در خصوص سخنان این اقا کامنت گذاشتم اونم به صورت مؤدبانه اظهارنظر کردم اما منعکس نکردین !
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین