کد خبر: ۴۸۲۲۹۶
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء: می توانیم بدون توجه به تحریم ها پیشرفت کنیم

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تاکید کرد: بیش از ۹۰ درصد پروژه فولاد میانه توسط متخصصان داخلی راه اندازی و اجرا می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : سردار عبادالله عبداللهی در آیین بهره برداری از فاز دوم کارخانه فولاد میانه با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی، زمینه ساز اشتغال و تولید است، گفت: قرار گاه خاتم الانبیاء بر اساس روحیه بسیجی و با هدف ایجاد اشتغال وارد صحنه عمل شده است تا برنامه های خود را بر اساس اولویت دولت در حوزه های مختلف اجرایی کند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در حوزه ی زیرساخت‌های ریلی و جاده ای، با مشارکت ۷۰ درصدی قرارگاه و ۳۰ درصدی دولت پروژه آزاد راه ها در کشور اجرا شده است و البته در این راستا به ایمنی مسیرها، مسائل زیست محیطی و اقتصادی توجه داریم.

وی از هدف گذاری برای ۶۰ پروژه بزرگ در حوزه نفت و گازدر سال گذشته خبر داد و افزود: خوشبختانه با پشتیبانی دولت و همت مختصصان، همه آن ها به ثمر نشست و پروژه آهن اسفنجی میانه از جمله آن هاست.

سردار عبدالهی با تاکید بر وجود ذخایر معدنی در کشور، یاد آور شد: ایران ظرفیت های بالایی دارد که با همبستگی و پشتکار خود می تواند بدون توجه به تحریم ها و فشارها به سوی پیشرفت حرکت کند.

وی خاطر نشان کرد: کاهش بروکراسی اداری، شناسایی خلاء پروژه و تکمیل پروژه های نیمه تمام از ضروریات است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین