کد خبر: ۴۸۳۰۰۱
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰

پیام تبریک فراکسیون زنان برای انتصاب زنان در وزارتخانه‌های ارتباطات و ارشاد

اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی انتصاب ٣ تن از بانوان در وزارت ارتباطات، فناوری اطلاعات و فرهنگ و ارشاد اسلامی را در سمت‌های معاون راهبردی، مشاور امور اجتماعی و مشاور امور زنان تبریک گفتند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، در پیام فراکسیون زنان مجلس آمده است:

بِسْم الله الرحمن الرحیم

مبحث تکامل فردی و در نهایت، تعالی جامعه مبتنی بر تعالیم الهی در رویکرد توسعه اسلامی جای دارد و در سایه آن توسعه  همه‌جانبه با محوریت اخلاق و عدالت برمبنای فرهنگ و روابط اجتماعی جای می‌گیرد.

موضوع توازن اجتماعی، برخواسته از نقش زنان، به عنوان سکانداران نهاد خانواده برجسته می‌گردد، خانواده‌ای که در تمامی نظام‌های جهانی به‌گونه‌ای شگرف به عنوان محوراخلاق، فرهنگ و ارتباط در اجتماع ضامن بقا جامعه رخ می‌نماید.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و برابر سیره، شیوه و تاکید بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضور زنان در عرصه جامعه از جمله مراکز علمی، دانشگاهی و هیات‌های سیاسی، موقعیت‌های اداری و پارلمانی در کنار نقش‌های سنتی متجلی گردید، اکنون زنان و دختران ایران زمین، با اتکاء به اندیشه امام خمینی (ره) و لیاقت، شایستگی و تعهد خویش در مشاغل مدیریتی عالی نظام  قرار دارند.

از جناب آقایان دکتر سید عباس صالحی،  وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهندس محمدجواد آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات، فناوری و اطلاعات که با درایت از این ظرفیت مهم، در بخش فرهنگی و فناوری، بهره جسته‌اند، به عنوان نمایندگان نیمی از جامعه، تشکر نموده و به سرکار خانم‌ها نرگس طاهری، پروین داداندیش و مرضیه مرآت‌نیا، تبریک گفته و از خداوند برای آن عزیزان توفیق و سربلندی در خدمت به ایران اسلامی مسئلت می‌نماییم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین