کد خبر: ۴۸۴۱۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵
پارسایی با اشاره به جلسه فراکسیون امید خبر داد:

ابراز نگرانی از محدودیت‌های خاتمی و توقف فعالیت سپنتا نیکنام

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز هیات رییسه این فراکسیون، از ابراز نگرانی فراکسیون امید نسبت به اعمال محدودیت‌های جدید برای سیدمحمد خاتمی و همچنین توقف فعالیت سپنتا نیکنام در شورای شهر یزد خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
بهرام پارسایی اظهار داشت: در جلسه صبح امروز هیات رییسه فراکسیون امید درباره اعمال محدودیت‌های بیشتر راجع به آقای خاتمی بحث‌هایی صورت گرفت. با توجه به اینکه اخیرا اجازه نداده بودند ایشان در یک برنامه روتین حضور یابند و مانع خروج‌شان از منزل شده بودند که اینها نگرانی‌ها را بیشتر می‌کند و در شرایطی که جامعه نیاز به همدلی دارد چنین اقداماتی باعث ایجاد شکاف می‌شود و به نفع مردم نیست.

به گزارش آفتاب‌نیوز، وی افزود: همچنین در جلسه امروز درباره موضوع سپنتا نیکنام عضو زرتشتی شورای شهر یزد بحث‌هایی صورت گرفت. موضع فراکسیون این است که هر اقدامی خارج از چارچوب قانون ناشایست است. در این مورد هم از وظایف رییس و هیات رییسه مجلس است که از قوانین دفاع کند و بر اجرای صحیح قانون نظارت داشته باشد. به نظر ما نیازی نیست این موضوع به جایی خارج از مجلس کشیده شود و مصداق اختلاف بین قوا نیست ولی در مواردی که می‌تواند به راحتی حل شود نباید به گونه‌ای اقدام کنیم که تبدیل به حاشیه شود و جو اجتماعی ملتهب شود یا اینکه بهانه حقوق بشری به دست دشمنان بدهیم.

پارسایی همچنین گفت که دو نفر از اعضای فراکسیون امید مسئولیت پیگیری محدودیت‌های جدید برای سیدمحمد خاتمی و همچنین وضعیت سپنتا نیکنام را بر عهده خواهند گرفت.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین از ارائه گزارش روسای کمیته‌های فراکسیون امید در جلسه امروز خبر داد و گفت: مقرر شد هر کدام از کمیته‌ها مسئولیت چند طرح را که اولویت بیشتری برای مردم دارند بپذیرند تا آنها را از طریق فراکسیون به صحن علنی ارائه کنیم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
4
حتی کشورهای عربی منطقه که به ارتجاع میشناختیمشون از نظر تامین حقوق اجتماعی شهروندانشون از ما جلو زدند. ما در واقع داریم دنده عقب میریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
2
من نمیدونم از ایجاد محدودیت برای آقای خاتمی که امروز ایشان در کشور ایران یک ظرفیت بزرگ و دارای پایگاه اجتماعی بسیار قوی ای است چه نفعی می برند. چرا کاری می کنند که هیچ نفعی در آن نیست و موجب خدشه دار شدن وحدت در جامعه نیز می شود. عقلانیت یکی از شروط پیشرفت و تعالی جامعه است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین