کد خبر: ۴۸۴۹۵۶
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵

معرفی نخستین بخشدار زن استان کرمان

مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به اینکه استاندار کرمان نخستین بخشدار زن استان کرمان را معرفی کرده است گفت: انتظار داشتیم در دولت دوازدهم تعدادی از وزرا از بانوان انتخاب می‌شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
فاطمه‌السادات حسینی امروز در هفتمین جلسه شورای اداری استان کرمان که با حضور آیت‌الله جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان برگزار شد، اظهار‌داشت: زنان کرمانی برای حضور در تمام فعالیت‌های اجتماعی آمادگی کامل دارند. 
 
وی با اشاره به روحیه جهادی زنان استان کرمان در دوران هشت سال دفاع مقدس و کارهای پشتیبانی از لشکر 41 ثارالله کرمان گفت: در دفاع مقدس نه جناحی مطرح بود و نه کسی دعوای سهم‌خواهی داشت. 
 
مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با بیان اینکه زنان در سخت‌ترین شرایط اجتماعی بهترین نتایج را خلق کردند افزود: امروز 60 درصد از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از زنان و دختران هستند که باید برای اشتغال آنها اقدام کرد. 
 
وی با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت‌های کشور برای توسعه استفاده کرد و زنان ظرفیت بزرگی در این امر هستند خاطر‌نشان کرد: باید به زنان مشغول کار در ادارات استان ارتقای جایگاه شغلی داد و حتما نتیجه خوبی هم دارد. 
 
حسینی با بیان اینکه انتظار داشتیم در دولت دوازدهم تعدادی از وزرا از بانوان انتخاب می‌شدند گفت: در بعضی از کشورهای همسایه 9 وزیر کابینه از زنان هستند و جای تقدیر دارد که استاندار کرمان نخستین بخشدار زن استان کرمان را معرفی کرده است. 
 
وی با اشاره به اینکه مدیران می‌توانند حداقل یک یا دو معاون خود را از زنان انتخاب کنند تصریح کرد: نیمه اول آذر‌ماه امسال خانم معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور به کرمان سفر می‌کند که باید گزارشی از فعالیت‌های ادارات در حوزه زنان ارائه شود. 
 
به گزارش تسنیم، مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان بیان کرد: در سفر معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور به استان کرمان جشنواره فرهنگی هنری مد و لباس اسلامی و همچنین مجلس مشورتی زنان استان کرمان افتتاح می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین