کد خبر: ۴۸۵۱۸۹
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳

امیری: داربی سال گذشته تلنگری بود که دیگر مغرور نباشیم/ بیرانوند به شرایط خوبش برگشته است

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: خوشحال است که بیرانوند به روزهای خوبش بازگشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دهم لیگ برتر، داربی ۸۵ را برگزار کردند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

وحید امیری پس از این دیدار اظهار کرد: نمی‌دانم در صحنه‌ای که در نیمه نخست در محوطه جریمه استقلال سرنگون شدم پنالتی رخ داد یا نه. پنالتی بودن این توپ بستگی به این دارد توپ را زده باشد یا پای من را مورد اصابت قرار داده باشد. من متوجه نشدم که اول کدام اتفاق افتاد.

بازیکن پرسپولیس درباره این بازی گفت: داربی همیشه بازی حساسی است. این بازی اصلا ربطی به جدول ندارد ولی امروز خدا به ما کمک کرد تا پیروز این بازی شویم. ما یک ماه سخت داشتیم و بازی‌های پشت سری را انجام دادیم. بازی داربی از همه بازی‌ها سنگین‌تر بود. امروز به ما خیلی فشار آمد ولی با این که استقلال تیم خوبی است خدا به ما کمک کرد و بازی را بردیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس در این دیدار خوب بود یا استقلال ضعیف ظاهر شد؟ گفت: اصلا این بحث وجود ندارد. من اول هم گفتم بازی استقلال و پرسپولیس اصلا به جدول ارتباطی ندارد. امروز ما توانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم و پیروز میدان شویم. خدا را شکر توانستیم به همان جایگاهی که داشتیم بر گردیم. ان‌شاءالله اگر بازی معوقه را ببریم می‌توانیم به صدر جدول برسیم.

امیری افزود: داربی سال گذشته تلنگری به ما بود که دیگر مغرور نباشیم.

این بازیکن پرسپولیس درباره داوری این دیدار، گفت: من نمی‌توانم درباره داوری صحبت کنم. به نظر من آن‌قدر کارشناس داریم که درباره داوری صحبت کنیم. ان‌شاءالله داور این بازی داوری خوبی داشته است. او داور جوانی است و تمام تلاشش را در این بازی کرد.

به گزارش ایسنا، او درباره عملکرد بیرانوند در این بازی، تصریح کرد: بیرانوند عملکرد خوبی مقابل استقلال داشت. در این شکی نیست که او بهترین دروازه‌بان ایران است. هر کسی در فوتبالش فراز و نشیب دارد. خدا را شکر می‌کنم که برادرم که پنج سال با او زندگی می‌کنم به شرایط خوب گذشته‌اش برگشته است. دروازه‌بان یکی از ارکان مهم تیم است و اگر قوی باشد اعتماد به نفس به تیم می‌دهد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین