کد خبر: ۴۸۶۴۲۴
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

معرفی مدل مفهومی نیسان در توکیو +عکس

علی‌رغم ظاهر دراماتیک، ظاهر imx کمتر از سه سال آینده روی هیچ خودرویی پدیدار نخواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : مدل imx نیسان در هفته گذشته در نمایشگاه خودرویی توکیو معرفی شد، مدلی از خودروساز ژاپنی که مانند بسیاری از مفهومی‌های دیگر، هرگز وارد خط تولید نخواهد شد.

به گزارش عصر ایران، بسیاری از SUVهای کامپکت در نسل‌های بعدی برند نیسان تحت تاثیر این مدل مفهومی قرار خواهند گرفت.

آلفونسو آلبایسا، مدیر طراحی بخش جهانی نیسان در این خصوص گفت: نسخه  مفهومی imx نیسان نقش بزرگ و پررنگی را در تغییر طراحی نسل بعدی نیسان قشقائی ایفا خواهد کرد.

شباهت نسل سوم نیسان قشقائی به کانسپت imx

مقامات نیسان در خصوص اینکه آیا نسل جدید نیسان جوک نیز تحت تاثیر عناصر مدل مفهومی جدیدشان قرار می‌گیرند، تشریح کردند: این مدل مفهومی روی SUV های بزرگتر برندشان تاثیر می‌گذارد.

علی‌رغم ظاهر دراماتیک، آلبایسا ادعا می‌کند، ظاهر imx کمتر از سه سال آینده روی هیچ خودرویی پدیدار نخواهد شد.  این اتفاق همزمان با چرخه زندگی 6 و 7 ساله  SUVهای کامپکت نیسان است که تولید آنها از سال 2013 آغاز شده و تا کنون ادامه دارد.

شباهت نسل سوم نیسان قشقائی به کانسپت imx

جزئیات در مورد نسل سوم نیسان قشقائی مشخص نیست اما کار روی این خودروها آغاز شده است. مطمئن هستیم که که این نسل از خودروهای نیسان تا پایان دهه جاری معرفی خواهد شد.  براساس گزارش‌ها نسل بعد از فناوری خودران پروپایلت نیسان بهره می‌برد.

شباهت نسل سوم نیسان قشقائی به کانسپت imx

مدل مفهومی یک کلمه کلیدی در خصوص خودران‌هاست. در این مدل نیز کلماتی مانند خودران، الکتریک و ارتباط در یک طراحی ریتمیک پیچیده شده‌اند. ظاهرا دو مفهوم متناقض دیگر "سکوت" و "حرکت"  نیز در این خودروی نیسان در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. چهره خودرو کمی عجیب و غریب است.

نمای جلوی آن کمی پف کرده به نظر می‌رسد و به لطف خطو تیز کاپوت رخ خودرو کشیده نشان می‌دهد.

شباهت نسل سوم نیسان قشقائی به کانسپت imx

در نگاه به عقب خورو شاهد یک سقف شناور مشکی در تضاد با سطوح جانبی سفید درخطوط شانه‌ای، شیب قسمت پشتی و گلگیرها هستیم. این شکل کوپه‌ای، در بخش عقب به سمت بالا حرکت کرده و به خودرو ظاهری مخروطی می‌بخشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین