کد خبر: ۴۸۶۴۸۷
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

میرزایی: رفتارها با رییس دولت اصلاحات جای سوال دارد

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: چرا با شخصیتی که فعالیت‌هایش درچارچوب قانون است و همواره مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرده، این طور رفتار می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز : جلال میرزایی در نطق میان دستور امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت: رفتاری با رییس دولت اصلاحات انجام می‌شود که جای سوال دارد.

به گزارش ایسنا، این عضو فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد نحوه برخوردها با برخی پرونده‌ها به تحمیل هزینه‌های اضافه به جامعه منجر می‌شود، در حالی که هر چه وجه اقتدار یک سیستم سیاسی کمتر مورد استفاده قرار گیرد  وحدت و انسجام ملی بهتر شکل می‌گیرد. حفظ و تداوم انسجام ملی در گرو عملکرد صحیح مسوولان و احساس مسئولیت نخبگان است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه کشور ما با وجود پیشرفت‌ها و پشت سر گذاشتن موانع بسیار با مشکلاتی در حوزه اقتصادی روبروست که باعث نارضایتی مردم شده است، گفت: هرچند که دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی با استفاده از ابزار تحریم دنبال تشدید مشکلات داخلی ایران هستند اما نمی‌توان از نقش موثر ناکارآمدی و فساد اداری غافل شد.

نماینده مردم ایلام در مجلس در بخش دیگری از نطقش گفت: تحریم سپاه و تایید نشدن برجام توسط آمریکا، برجام را در وضعیت خطر قرار داده است. در چنین شرایطی ایجاد تشکیک در داخل کشور توسط عده‌ای نسبت به مواضع ضد آمریکایی کشورهای اروپا جای تامل دارد.

میرزایی گفت: اگر منافع ملی مد نظر قرار نگیرد و به عکس‌العمل‌های غیرهوشمندانه روی بیاوریم دچار خطای استراتژیک می‌شویم. نباید به جای انتقاد از رویکرد نادرست دولت آمریکا به برجام و دولت خودمان حمله کنیم.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: بسیاری از دولت‌ها برای برون‌رفت از چالش‌های اقتصادی به صرفه‌جویی در هزینه‌ها روی می‌آورند اما در ایران به جای تمرکز روی این راه‌کار چنان رفتار می‌شود که گویی مشکل این کشور توزیع منابع است. امیدوارم دولت در بودجه 97 به این مسئله دقت کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین